TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica 4x4 turbo? - GÃ¥r det bra:

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108234  av kaimagne

Halden?? Da blir det flere i Østfold da! Ju-huu! :D Velkommen skal dere være!

bare innrøm det, det er pga Rudskogen du flytter... :mrgreen:

#108238  av GT_rider

Er da mange steder østpå som er kjekkere enn HALDEN!!! skulle jeg tro. Har bare dårlige inntrykk derfra.
Men, tipper bosted har sammenheng med jobb o.l.

#108239  av CelicaTurbo

Det er pga Rudskogen jeg flytter ja, og, jeg tror Halden har et ufortjent dårlig rykte men vi flytter dit (fremfor andre byer i østfold) pga at det er billigere å bo der enn de andre byene i Østfold, vi har venner der og det er kort vei til svigers i Fredrikstad ;)

#108250  av GT_rider

Det er billigere å bo der, siden ingne andre vil bo der :wink: Neida. Sikkert en grei by, når man har litt kjente der.
Skal vel ikke prve celica som flyttebil også?

#108282  av CelicaTurbo

Får hjelp av venner til selve flyttingen, får ikke plass til sofa og hvitevarer i en Celica ;)

#108292  av ST182

hehe har brukt celicaen til å flytte både vaskemaskiner, tørketrommel, kjøleskap, fryseboks, tv, sovesofa osv.. er faktisk Heeelt utrolig hva man får inn i den bilen :shock: Eneste problemet er vel at man ikke får lukka bakluka helt ned da.. men nå er det ikke så lange turene jeg har kjørt flytte-lass med den da ;)

SÃ¥ den kommer ,(av erfaring) til klare seg heelt fint som familiebil..
Gratulerer med den lille som kommer da :)

kenneth

#108297  av GT4 CS

Blir vel en drabelig innflyttingsfest og da, med masse gromme toyotaer på parkeringsplassen :)

#108327  av CelicaTurbo

hehe, vi får se på det med festen gitt ;)