TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#84461  av FireWalk

sexten skrev:300" skjerm ja.. du trenger TO penisforlengere altså? :D
Hva med jenter som kjører MR2 da, er det puppeforstørrelser for de? :P
ja, så i teorien har jeg 60 cm. Inkludert de to forlengerene. :lol:

Om en MR2 er en puppeforstørrer for jenter.. vanskelig å si. Godt mulig. De vil i så fall fungere fint som Airbag. :wink:

#84462  av FireWalk

Faktisk kan man vel da si at MR2 for dem er er silikon med hjul!!! :lol: :lol:

#84464  av Master

trodde det var sånn at jenter shopper som noen galinger, mens vi gutter vet nøyaktig hva vi vil ha når vi drar ut og handler...

#84467  av FireWalk

Godt poeng.. De fleste mannfolk haterå shoppe klær. Forskning har vist at vi blir syke av det. Vi får svettetokter, høyere blodtrykk og høy puls. Det kan faktisk sammenlignes med et beskjedent panikk anfall. Så når gutter skal shoppe, bestemmer de seg for HVA de trenger og HVA de må ha, så går de i en rett linje inn til første og beste butikk og kjøper det, og går deretter ut igjen. Hele prosessen tar ca 5 minutter.

Jenter derimot er noe mer inviklet. De har ingen ANELSE om hva de vil ha.. bare at de vil ha NOE. De går føst til butikk A. Så til butikk B, så til C,D,E,F,G,H,I,J osv og prøver klær på alle stedene. Når de har vært innom alle butikkene går de tilbake til A, så G,H,J,X,I,B,X,A,H,B,F,M,J,F,C,A,K,L,S,Y,W osv.. dere skjønner tegningen? det værste er at etter å ha brukt hele dagen i kjøpesenteret kan man risikere at de kommer tomhendt ut igjen. Eller i andre tilfeller kun med et plagg eller to. Er det rart gutta får panikk anfall når de må følge etter dama si på denne hysterisk ulogiske ruten og prøve klær i timesvis når man vet vordan det hel ender gang på gang? hehe..

Det er vel med jenter og shopping som med gutter og bil. De skjønner simpelthen ikke hvordan vi kan ha et slikt forhold til en BIL! på samme måte som vi ikke har sjans til å frostå oss på dette med jeter og shopping.

Men jeg har en misstanke om at dete med romforståelse kan spille en rolle her også. Mens vi går i en rett linje og tar det vi skal ha, for deretter å gå ut igjen går kvinner i en høyst hysterisk rute og virrer rundt uten mål og mening. De er jo dårligere til å lese kart.. så kanskje re rett og slett får en slags kortslutning? Kjøpesentere flest består jo av en nermest uendelig mengde rom... hvordan dette slår ut på vesner med svekket romforståelse er neimen ikke godt å si.. hehe..

Jeg støtter også denne teorien om jernvare butikker. Så vel som Elektronikk butikker. De fungerer som sorte ull. Gravitasjonsfeltet deres suger oss til seg og vi blir værende der mens damene er og virrer rundt.

For å komme med en litt egendefinert og høyst spekulativ teori:

Akkurat som jernvarebutikken fungerer som et sort hull på oss er det mulig at SAMTLIGE Butikker (med unntak av jervarebutikken) på kjøpesenteret fungerer som sorte hull på damene. Ergo blir de dradd i alle retninger samtidig. Slike kaotiske gravitasjonsfelt har faktisk evnen til å forstyrre romtid, og fysiske lover vil som kjent ikke gjelde her. KAOS teorien hersker brutalt og hemningsløst. Damene blir trukket i alle retninger samtidig, det er KAOS, Fysikkens lover har for lengst takket for seg. Forskjellige dimensjoner kolliderer med hverandre og det er umulig å skape orden i kaoset. Midt oppi dette virrer damene rundt.. Fra utsiden kan det se ut som om de vet hva de driver med, men om vi hade tatt en titt inni hodene deres hadde vi sannsyneligvis aldri noen gang kommet oss etter sjokket. Det må være ganske frustrerende. Likevel oppsøker de kjøpesentrene av egen fri vilje.

Dette er sikkert litt som narkotika. man vet selv det er sakdelig og farlig, men man er rett og slett avhengig.

Det er min teori. :P

#84539  av chris

sexten skrev:"----- er 20 cm "

er det dette du alltid har sagt chris? :D
hehe :lol:

#84614  av Lady_in_MR2

Visst jeg vil kan jeg rygge fra nordkapp til sørlandet uten å så mye som dulte borti en annen bil. Rygging er enkelt. Tenk å sitte her og skryte på seg at gutter har den enormt krevende egenskapen til faktisk og kjøre en bil BAKOVER...wow :o

Og en annen ting, mr2 er ikke puppeforstørrelse for meg iallefall.Jeg har da mer enn nok pupper.Jeg har bilen fordi jeg ble forelska i den rett og slett :D

#84615  av sexten

mhm. det er det guttene sier om MR2 også.
"jeg trenger da ikke penisforlenger, men den så så jyslig kul ut" :D

anyhoooo, det er ikke noe som heter NOK pupper :D

#84617  av Dalan

sexten skrev:anyhoooo, det er ikke noe som heter NOK pupper :D
Hehe, spørs om magen følger etter eller ikke det.. 8)

#84632  av Anders gullstein

Nå er det litt forskjell på skadene etter en jentekræsj og en guttekræsj, mens jentene tar seg av skrubbsår på hjørnene på fangerene og liknende, så totalvraker gutter bilen når de først smeller :wink:

En tilsvarende diskusjon fant faktisk sted på en Top Gear episode, der Jeremy mente jenter stort sett pyntet seg opp, men får å så sette seg i en sur Golf etterpå. Alt for få jenter har tøffe biler, de kjører stort sett Golf eller typen sin Audi :wink:

Vi har heldigvis noen unntak her på forumet da :)

#84641  av GT_rider

Anders gullstein skrev:Nå er det litt forskjell på skadene etter en jentekræsj og en guttekræsj, mens jentene tar seg av skrubbsår på hjørnene på fangerene og liknende, så totalvraker gutter bilen når de først smeller :wink:

En tilsvarende diskusjon fant faktisk sted på en Top Gear episode, der Jeremy mente jenter stort sett pyntet seg opp, men får å så sette seg i en sur Golf etterpå. Alt for få jenter har tøffe biler, de kjører stort sett Golf eller typen sin Audi :wink:

Vi har heldigvis noen unntak her på forumet da :)
Ja flere og flere jenter som invisterer i litt over gjennomsnittlige biler. Traff ei som var ute og kjørte EVO6.
Imponert :D

Skal ikke skryte på meg noen vanvittige ryggekunnskaper. Har hatt ett par nestenepisoder :oops:

#84645  av FireWalk

Lady_in_MR2: nå er det generelt snakk her da. Du kan jo godt være flink å rygge du selv om flertallet ikke er det. En jente som deg som kjører mye bil og rygger mye blir etter hvert flink til å rygge også. Problemet er at de fleste jenter sliter litt med dette, og derfor unngår de problemet. Ved stadig å unngå problemet vil de aldri lære seg å hanskes med det. Generelt sett er gutter flinkere enn jenter i Mattematikk, pga måten hjernen fungerer på i forhold til jenters hjere. Men det finnes jo utter som er ELENDIG i matte og som virkelig sliter. Ingen regel uten unntak. Her snakker vi om FLERTALLET. Det finnes så klart avvik. På samme måt som at gjennomsnittelig IQ er ca 100. Einstein hadde rundt 200. Det finnes alltid unntak. Man kan ikke si at ALLE jenter er dårlige å rygge, noen jenter er sikkert født som RYGGE genier. Men de FLESTE er eksponert for å være dårlige på akurat dette punktet.

Og en ting til: Nå har jeg tilfeldigvis veldig god hukommelse, og jeg husker du skrev i en post da du akkurat kom på forumet, at du håpet å trekke mere gutter med den MR2en, men at den desverre bare så ut til å skremme dem vekk istedet... så LITT puppeforstørrer må du vel ha håpt på at den skulle være? ;) hehe...

sånn litt off topic: det er den sikkert også, men mange gutter assosierer ikke jenter med Bil og tror sikkert dermed automatisk at det er TYPEN sin bil, og ikke jenta... Dermed skremmer hun vekk gutta istedet for å lokke dem til seg ;)

Men nok teorier fra meg nå i denne omgang.

Einstein Out. :lol:

#84652  av Anders gullstein

FireWalk skrev:
Og en ting til: Nå har jeg tilfeldigvis veldig god hukommelse, og jeg husker du skrev i en post da du akkurat kom på forumet, at du håpet å trekke mere gutter med den MR2en, men at den desverre bare så ut til å skremme dem vekk istedet... så LITT puppeforstørrer må du vel ha håpt på at den skulle være? ;) hehe...

sånn litt off topic: det er den sikkert også, men mange gutter assosierer ikke jenter med Bil og tror sikkert dermed automatisk at det er TYPEN sin bil, og ikke jenta... Dermed skremmer hun vekk gutta istedet for å lokke dem til seg ;)

Men nok teorier fra meg nå i denne omgang.

Einstein Out. :lol:

Hmmm, interessant teori der, kanskje ikke langt ifra sannheten. Personlig, så har det kommet til å fungert motsatt på meg. Hadde jeg møtt på ei som setter seg i en kul bil, hadde jeg da hatt et samtalegrunnlag for å gå bort til henne og dermed bryte den sosiale veggen. Men det er da meg da.... og jeg snakker sikkert ikke for det "gemene hop" (store flertall). Men som sagt, flesteparten har sikkert antatt at det er typen sin bil, de som ikke har peil og interesse for bil (ofte av typen kaffelatte drikkende student som stemmer SV) har sikkert tatt henne for å være "rånbærte" :roll: , andre er bare rett og slett for sjenert......så mulighetene er mange

I mitt tilfelle, så håper jeg MR2 hjelper på å vise frem litt av min personlighet og ikke som en "penisforlenger". Ved å ha en MR2 håper jeg å reflektere at jeg er en individuell person med egne meninger og ikke en av dem som følger strømmen (ved å kjøpe BMW eller Audi). Det viser også min interesse for bil, og at jeg ikke er grå, kjedelig og konservativ :wink: .
Dessverre blir MR2 referert til "legobil'n" eller "playmobilen" for de som har missforstått enda mer :?

#84710  av sindrejl

firewalk-. kjeder du deg mye om dagene? :D Reflekterer som en gærning over livets små mysterier ;)

#84764  av GT_rider

Eller så er han en helt forran tastaturet.
Enkelte av postene hans kvalifiserer jo til stilinnlkevering på skolen.
Vet hvem jeg skla kontakte neste gang jeg skla levere stil der man skal mene mye om mangt :wink:

Bra vi har noen som vet hva de mener. Og sier det :shock:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9