TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Røde blinklys bak - noen forslag?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#7191  av erling

MR2turbo skrev:hmm vil helst ikke pusse på de helt nye baklysa mine.. :roll: Er det noen som vet om jeg må bruke sånn plastgrunning hvis jeg ikke vil pusse? :P
Det henger bra på uten grunning. Jeg ville nok ikke pusset heller, jeg avfettet bare grundig med rødsprit og spraya på. Men man må være forsiktig med den nedre sorte stripa når man avfetter, den skal jo være sortsota, og ikke lakkes rød. Har man silikonfjerner er nok det bedre enn rødsprit.

#7192  av Erlend

Hva med å bare kjøpe '94-spec baklys? Skulle tro det var relativt enkelt å få tak i? Prisen kan kanskje være litt uoverkommelig derimot...

#7194  av erling

Det er orange blinklys på dem og.

#7198  av MR2turbo

Erlend skrev:Hva med å bare kjøpe '94-spec baklys? Skulle tro det var relativt enkelt å få tak i? Prisen kan kanskje være litt uoverkommelig derimot...
Her er de nye lysa mine som jeg vil lakkere røde :wink: :
Og dunken med avfetting står allerede klar i høyre hjørne av bildet... :)
Bilde

#7204  av Erlend

Ooops :oops: Glemte visst det jeg. De blir kjempefine helt røde! Særlig hvis du unngår appelsinhuden... :wink:

#7452  av Amund

hva med slike bakslys?

Bilde

fant dether

#7456  av Erlend

Bilde

Ser ut som de diode-hjertene trailersjåfører og rånere har i frontruta. Kan definitivt ikke si at jeg likte disse!

Eieren hadde sikkert tenkt seg noe Skyline-aktig... Resten av MR2en hans var kjempefin da men!

#7463  av jumbo

Synes nå spolieren var litt i overkant også jeg da, men.

De baklysa.. vel...

#7466  av MR2turbo

Jeg har sett på de men liker ikke de baklysa.. :roll: Dessuten har de en passelig stiv pris om jeg ikke husker feil.. Synes at 94+ baklysa er de fineste jeg..

-EDIT- Her er noen flere bilder.. Synes ikke at det er helt mr2-stil over de..
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#7472  av CelicaTurbo

det der var ikke pent :(

#7497  av RumpShaker

CelicaTurbo skrev:det der var ikke pent :(
Sant det! Det var liksom veldig upassende! Nesten litt BMW over det... Og DET vil vi ikkje ha!

TVI! *spytte på BMW*

#8451  av erling

Kom over disse baklysa, dvs bilen på dette bildet har integra lykter med photoshoplakkert senterplate da. Det er et firma som snart har utviklet noen som passer MR2, og som kommer til å se ca slik ut.

Bilde

Siden deres : http://www.toyoshop.nl/index.html?targe ... lang=en-gb (Se nederst)

Ikke det at disse var noe fine heller da men... :lol:

#8453  av Christian

De var i alle fall mye finere enn de ovenfor! :)

#8458  av MR2turbo

Greit nok utseende, men jeg syns at sånne lykter ikke passer så godt med resten av bilen, de passer bedre på helt nye biler.. det er min mening, da :)

#8463  av erling

Er helt enig med dere begge. I tillegg synes jeg sånne lykter stort sett bare passer på svarte biler.