Mr2Nyter'n;p skrev:Hmm... Er også misfornøyd med utviklingen på mange punkter i dette landet, men det hjelper fint lite å sitte her på ts-ogn forumet og forbanne diverse politikere osv... Dere er tøffe i kjeften må jeg si, men jeg er 99% sikker på at dere ville jekka dere ned noen hakk hvis dere ble konfrontert med f.eks Bondevik... Kom igjen nå, Ola Nordmann.. Si hva du mener, Bondevik står foran deg... "Ehh...Atte... Litt høy veiavgift.. synes jeg.. kanskje"
Ser ikke vitsen med å sitte her og måle tastatur-skills med andre misfornøyde autofile landsmenn da dette faktisk ikke resulterer i annet enn at vi fortjener det stemplet vi allerede har... Utskudd... Spar kreftene og bruk dem heller et sted der innsatsen din faktisk har noen nytte... Ikke meninga å provosere evt hissige personligheter her, men det er ikke lett for de som sitter med makta heller... Hvorfor? Man får vel sikkert se begge sider av sakene man har med å gjøre... Det er vankelig å se hva man skal gjøre med at folk dør/skades i trafikken... Flesteparten av tilfellene skyldes nok ikke ulovlig oppførsel i trafikken heller... Kan forstå at de "vise" hoder på stortinget blir rådville jeg... Respekterer dem for at dem gjør seg upopulære og gjør drittjobben jeg aldri ville nærmet meg... Hvem vil vel være på halve Norge's hatliste? Mye urettferdighet i Norge, men tenk da... Blir vi steinet for å kjøre for fort? Nei... I mange land har man ikke engang rettigheter... 
Da jeg gikk siste året på videregående var det valg. Vi hadde besøk av flere kjente politikere som representerte partiene. Blant annet var Siv Jensen fra Frp der, Kristin Halvorsen fra SV og May-Britt Vihovde fra Venstre, for å nevne noen.
Å sitte i forsamlingen med drøyt 150 musestille elever og høre på preiket deres som de ikke kom noen vei med var helt tragisk. Så jeg sa min mening jeg. Jeg holdt vel en tale til politikerne på drøye ti minutter mens de resterende 150 folka satt der og kopte. Etter jeg var ferdig, klappet hele salen. Jeg var forbanna og sa min mening. Jeg ble tross alt tatt inn til rektors kontor etterpå og fikk kjeft av han der. Endte opp med å bli utvist i to dager på grunn av at jeg ba han dra til helvete, men det er en annen historie. Altså en kunne heller ha plassert en drøss med vårkåte aper på stortinget i stedenfor de x antall pillemisbrukerne som sitter der fra før av med lommer på størrelse med liberias samlede statsgjeld. Problemet er at de KUN snakker. De tingene som virkelig teller og som virkelig gjelder blir overdøvd med snakk og KUN snakk.
Hadde Bondevik kommet og konfrontert med meg skulle jeg personlig ha sørget for at fyren hadde blitt funnet i oslofjorden proppa full av lykkepiller og en tuborg stappet langt opp i baken dagen etter.
Og om dere lurer på hvorfor de setter opp taksten på bøtene o.l så skal dere ikke se bort ifra at grunnen er relatert til den milliarden vi nettopp har sent til asia. Norge er jo kun det eneste landet i verden såvidt jeg har forstått som er fast bestemt på å gå i overskudd. Så hvor skal de ta pengene fra ellers? Det er jo innenfor trafikk og bil en kan sette opp prisene

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo