TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommertreff 2005!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#76379  av Morten

Har planer om opp og gjøre et nytt forsøk jeg også... :roll: :mrgreen:

#76388  av jan-erik

Morten skrev:Har planer om opp og gjøre et nytt forsøk jeg også... :roll: :mrgreen:
Du satser på mer enn 2 runder i år altså??? :wink:

Tor:
Ja, banen sliter noe voldsomt med dekk. Bakdekka mine fikk seg en kraftig reduksjon i mønsterdybde i fjor, selv om det da var regn mye av tida jeg kjørte.

#76389  av Morten

jan-erik skrev:
Morten skrev:Har planer om opp og gjøre et nytt forsøk jeg også... :roll: :mrgreen:
Du satser på mer enn 2 runder i år altså??? :wink:

Tor:
Ja, banen sliter noe voldsomt med dekk. Bakdekka mine fikk seg en kraftig reduksjon i mønsterdybde i fjor, selv om det da var regn mye av tida jeg kjørte.
Må vel klare minst tre i år! :mrgreen:
Nei får vel satse på at det er så mange ts-ogn'ere der at det går raskt å komme seg utpå igjen dersom noe skulle hende neste år også... :twisted:

#76418  av EilertseN

Tor skrev:Jeg skal nedover Eilertsen, kjøre kolonne? :) Er ikke sikker på hvilken av de 2 helgene jeg skal, men håper og ha fri fra jobb begge helgene :)
hehe.. er med på den :) du må mekke deg fri den første helga.. 10-12 juni ! da det blir liv vettu.. skjekk ut http://www.sommertreff.no for de som lurer.. hadde det kjempe kult i fjor enda det regnet HELE tiden ! :( menne var morro.. iår har jeg bestillt 25grader å sol så det blir bra..

#76421  av Tor

Hehe, jada, kjører kolonne nedover til ACR. skal nok fikse meg fri ja. :) Er jo et must. Blir sikkert genialt med kjøring der nede. Har også kjøpt med 4 stk banedekk :) Må bare skaffe noen ekstra bremse klosser også så regner jeg med at alt anna skulle holde sammen :) Blir sikkert ikke kjøre så mange runder der nede, men testet skal det. Er litt redd for bilen og penger til reparasjoner er det ikke mye av :(

#76442  av EilertseN

Hehe.. men masse morro,øl og feite biler.. blir det rått uansett! Vi må prøve å få alle kjente med.. jo flere jo bedre..

#76461  av 2fastgt4

:D jeg bare må hive meg på der.vet ikke om det blir juni eller juli :? får se ann pungen. ca 100 mil pr vei.blir fort et par tusen i bensin. 8)

#76465  av Master

Har jeg skaffet meg turbo til da, så er jeg med! :mrgreen:

#76557  av Tor

Master skrev:Har jeg skaffet meg turbo til da, så er jeg med! :mrgreen:
Bare en enkel turbo eller en turbo bil?

#76573  av GT4 CS

2fastgt4 skrev::D jeg bare må hive meg på der.vet ikke om det blir juni eller juli :? får se ann pungen. ca 100 mil pr vei.blir fort et par tusen i bensin. 8)
Aner jeg to gt4 i hurtig kolonne kjøring nordover? Blir fort et par tusen ekstra i bensin da hehe, sattse på og ta turen jeg også. Trur det vil bli en bra tur :)

#76644  av EilertseN

trur også¨det blir en bra tur.. ja vi får dominere treffet der nede med bare ts-ognere.. :)

#76687  av Kjelliken

:D Skal prøve å legge sommerferien min oppover der. se om vi ikke blir flere fra bergen også.. :roll:

#76697  av tojo

:D Møt opp !!!
Vi skal gjøre alt vi kan(planleggingsgruppa)for at dette skal bli et treff dere sent vil glemme. :wink:
Det er ikke hver dag dere har sjansen til å legge igjen litt gummi på en av Skandinavias beste baner. I tillegg til at dere får møte masse ts-ogn folk.
Jo flere jo bedre! Vel møt..

#76705  av 2fastgt4

:D tror jeg kommer til å ta det kuli på vei dit ja :D vil jo ikke miste lappen før jeg har hatt det gøy på banen :D skrev foresten feil på hvilken måned :oops: litt av meninga med banetreff er å ri av seg på banen :P all anen riding er det sexie damer i øvre posisjoner som tar seg av. :lol: :lol:

#77054  av Tor

Miste lappen på vei nedover/ oppover ville vært meget surt.

Men er det noe nytt om TS OGN oplegget der nede som gjengen fra Mo I Rana planlegger da? Ã…ssen er det med overnatting der nede, skjer det i telt eller er det ned med baksete i bilen :)