TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kona er pengesugen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#75448  av sindrejl

Konge det der Kim :D :D :D

Personlig så er jeg så heldig at kvinnfolket mitt VET jeg ikke eier penger, likevel er hun ilag med meg :) :)

#75492  av Christian

sindrejl skrev:Konge det der Kim :D :D :D

Personlig så er jeg så heldig at kvinnfolket mitt VET jeg ikke eier penger, likevel er hun ilag med meg :) :)
Samme her :lol: Dessuten bør hu kunne fø meg med den utdanninga hu har, så jeg føler meg rimelig sikker :wink:
Hu begynner å like Mr2'en da, et stort fremskritt, men sitte på vil hu faen ikke :P

#75534  av spkstrp

apropos det så viste ikke madammen ossen bil jeg hadde engang... hu kalte det bare for jappseskrapet... :lol: (uten å ha sett bilen that is... men nå er hu så glad i den så)

#75613  av GT4 CS

Hehe, lurer på om de har det som oss på mars også? Ser for meg to grønne marsboere som står og ser på en neonlysende månestein med jet motor og vurderer frem og tilbake :roll:

#75625  av Christian

GT4 CS skrev:Hehe, lurer på om de har det som oss på mars også? Ser for meg to grønne marsboere som står og ser på en neonlysende månestein med jet motor og vurderer frem og tilbake :roll:
:mrgreen:

#75744  av kaimagne

GT4 CS skrev:Finnes desverre kvinner og menn der ute som tenker med andre ting en hjertet. Personlig hater jeg sånt da, uærlige folk kan gå og grave seg ned i en gjødselhaug, selv blitt lurt x-antall ganger av det motsatte kjønn, og hadde gitt opp håpet og finne ei snill jente,men i det siste uten og gå dypere inn i det har jeg funnet ut at det finnes håp for snille gutter oxo :D
Så tiden vil vise, og man lever jo i håpet :D
Du må bare huske på det faktum at snille gutter får jente-venner, mens slemme gutter får pult. (Skolepult, selvsagt...ehhh :| )

Men som du sier, det ordner seg for snille gutter vettu!

Kai Magne

#75757  av GT4 CS

kaimagne skrev:
GT4 CS skrev:Finnes desverre kvinner og menn der ute som tenker med andre ting en hjertet. Personlig hater jeg sånt da, uærlige folk kan gå og grave seg ned i en gjødselhaug, selv blitt lurt x-antall ganger av det motsatte kjønn, og hadde gitt opp håpet og finne ei snill jente,men i det siste uten og gå dypere inn i det har jeg funnet ut at det finnes håp for snille gutter oxo :D
Så tiden vil vise, og man lever jo i håpet :D
Du må bare huske på det faktum at snille gutter får jente-venner, mens slemme gutter får pult. (Skolepult, selvsagt...ehhh :| )

Men som du sier, det ordner seg for snille gutter vettu!

Kai Magne
Snille gutter kan ty til eksosanlegg, men ja det kan ordne seg for snille gutter oxo :D ,men du har helt rett i det du skriver, skolepult hehe :lol:
Mener du da den skolepult med lokk eller uten?

#75764  av Neemi

Må jo være den uten da.....tenk om lokket klapper igjen :shock:

#75765  av GT4 CS

Neemi skrev:Må jo være den uten da.....tenk om lokket klapper igjen :shock:
au :shock:

#75789  av FireWalk

Jeg har verken kone eller dame jeg. Jeg er med andre ord singel. Og for å understreke det kan jeg si at jeg var i byen i dag og kjøpte ny banke sensor + fordeler lokk til den nette sum av 2000 kr. Jeg kjøpte meg nye Echo sko til 1000 kr, + litt annet dilldal til rundt 500 kr. :D

Ingen kul ny topp til dama.. ikke noe nytt undertøy som jeg må sponse henne med om jeg vil se henne i det, ikke noe blomster, ikke noe dyr middag på restaurant... INGENTING! bare MEG MEG MEG!!!!!!! :lol:

AAAH!!!! deilig... og senere skal jeg på besøk til ei "veninne" og kose meg litt.. etter det kan jeg stikke hjem, slenge bena på bordet og Se AKKURAT det jeg vil på TV... og i morgen skal jeg på byen og drikke meg full... og da er det kun meg selv jeg trenger å betale for :twisted:

#75790  av GT4 CS

FireWalk skrev:Jeg har verken kone eller dame jeg. Jeg er med andre ord singel. Og for å understreke det kan jeg si at jeg var i byen i dag og kjøpte ny banke sensor + fordeler lokk til den nette sum av 2000 kr. Jeg kjøpte meg nye Echo sko til 1000 kr, + litt annet dilldal til rundt 500 kr. :D

Ingen kul ny topp til dama.. ikke noe nytt undertøy som jeg må sponse henne med om jeg vil se henne i det, ikke noe blomster, ikke noe dyr middag på restaurant... INGENTING! bare MEG MEG MEG!!!!!!! :lol:

AAAH!!!! deilig... og senere skal jeg på besøk til ei "veninne" og kose meg litt.. etter det kan jeg stikke hjem, slenge bena på bordet og Se AKKURAT det jeg vil på TV... og i morgen skal jeg på byen og drikke meg full... og da er det kun meg selv jeg trenger å betale for :twisted:
Er det juletia som gjør deg så glad hehe.

#75793  av FireWalk

hehe.. ja jeg har byttet ut "J" i alt som har med Jul å gjøre med "P". Så i Puletiden blir jeg glad. O Pul med din glede!!!!! også Pulefri på toppen av alt da! ;)

#75794  av Neemi

FireWalk skrev:hehe.. ja jeg har byttet ut "J" i alt som har med Jul å gjøre med "P". Så i Puletiden blir jeg glad. O Pul med din glede!!!!! også Pulefri på toppen av alt da! ;)
Sikker på at det er så positivt da? :lol:

#75827  av cameleon

Neemi skrev:
FireWalk skrev:hehe.. ja jeg har byttet ut "J" i alt som har med Jul å gjøre med "P". Så i Puletiden blir jeg glad. O Pul med din glede!!!!! også Pulefri på toppen av alt da! ;)
Sikker på at det er så positivt da? :lol:
Ganske fett pulebord på pulaften da vettu :P . Med så mye pulepynt det går an å få samt at det ligger mange pulegaver under puletreet. Med den rette pulemusikken kan det bli en helt fantastisk pulaften :P

#75878  av Neemi

Jaa :) Men pulefri????? :roll: