TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GT4 CS Med Vinge

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#75158  av cs2451

Enig med Remi der ja. Vinga var ikke fin.

#75178  av CelicaTurbo

synes vingen ser ut som en klon av Supra mk4 vinge.. dem er ganske populære på Celica og bl.a. fensport leverer dem. Det er vel den eneste vingen jeg kan like på Celica, og det blir litt med nød avhengig av annen styling eller farge..

#75188  av Tor

Vist han er pappagutt, hvorfor kjøpe seg en 11 års gammel Toyota da? Syntes den vingen var fet jeg.

#75194  av Kjelliken

:D har lyst på sånn vinge sjøl jeg så den der liker jeg, er ikke mange andre vinger som passer til denne bilen.. :roll:

#75212  av Tor

Er netopp det som er poenget mitt, er ikke mange vinger som er pen på disse bilene. ALU/ Carbon vinger er seriøst stygge på disse bilene.

#75301  av Insainz

Den vingen er faktisk ganske så rå :) Er en 90-93 GTI celica i Elverum med en slik, ikke så tøft uten gt4 CS men, vurdere kjøp! Noen som vet pris?

#75317  av Dalan

Insainz skrev:Den vingen er faktisk ganske så rå :) Er en 90-93 GTI celica i Elverum med en slik, ikke så tøft uten gt4 CS men, vurdere kjøp! Noen som vet pris?
Han som eier den er en litt eldre kar, sekretær på eiendomsavdelingen i kommunen. Hilser på'n hver morgen når jeg kommer på jobb.. :P
Den er ganske fin

#75323  av kennethx

Har nok uttalt før at jeg har lyst på "supra" vinge på CS'en min....men har en del andre ting som tar prioritet først :roll:

#75327  av Soppen

Mener jeg har sett den stylingen før er ikke det der en supra vinge mener noen har pratet om en lik en før. Kan hende jeg tar feil men har sett den flere ganger på forumet.

#75343  av tojo

Mulig den vingen er : Savage,Amazon,Pakfeifer eller Wührer :wink:
Sist redigert av tojo den 07 des 2004 23:47, redigert 1 gang totalt.

#75407  av Tor

Jeg skal google litt rundt. Men det blir neppe noe vinge på meg de første mnd, har en del andre ting og tenke på.

#75678  av Gjertsen

Som de andre sier her så er nok det en etter ligning av MkIV vinga.
Fåes kjøpt hos blandt annet
http://www.streetdesign.no/?go=vis&prod=2223
Vet man får med og uten bremse lys. samt forskjellige høyder mener jeg man får og. er vel noen her på forumet som selger styling som har slikt til salgs.

Syns denne vinga er litt fin også jeg.
http://www.streetdesign.no/?go=vis&prod=2229

#75692  av Tor

Vingen på den nederste linken kunne dra likheter med en bokhylle :( Den var ikke fin.

#76058  av 2fastgt4

Tor skrev:Vingen på den nederste linken kunne dra likheter med en bokhylle :( Den var ikke fin.
:D helt enig. :D

#76127  av Tor

Bra at noen er enig med meg. Jeg er ikke fan av store vinger på normale biler. Men Evo, Impreza, noen Celica er faktisk pen med store vinger. Liksom noe som mangler på en imprza som ikke har vinge.