TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitsu L200 4x4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#68885  av PwRmAd

jepp :D også trenger en ikke cabbe (bare frisører og annet pakk som kjører det :D) når en har to hjul :roll:
Vedlegg
black.jpg
black.jpg (51.95 kiB) Vist 763 ganger

#68886  av MR2turbo

hehe sant nok det ;)
Men glemmer ikke så lett turen bakpå der.. :lol:
sånn litt på bakfylla og sånn.. hehe

#68919  av Morten

PwRmAd skrev:
Morten skrev:Ser veldig bra ut Chris! :D

Skal muligens ned i nabolaget ditt på jobb i nær fremtid, hadde vært moro å hilst på i samme slengen!
Det må du bare gjøre, er det en langvarig jobb eller?
Neida, bar et par dagers jobb eller no. Båten kommer inn ikveld, så jeg reiser ned til Valetta i morgen (fredag). Ringer på når jeg er der nede og vet sånn ca. hvor landet ligger med tanke på arbeidet!

#68929  av PwRmAd

Du, ta med deg en pakke brunost da, også en boks leverpostei..pleeeeeassseee

:lol: Skal bli artig å møtes igjen :wink:

#69303  av Tor

PwRmAd skrev:Du, ta med deg en pakke brunost da, også en boks leverpostei..pleeeeeassseee

Du savner norsk mat ja. Men lurer på hvordan en brunost oppfører seg i 30 grader :P

#69304  av PwRmAd

Tor skrev:
PwRmAd skrev:Du, ta med deg en pakke brunost da, også en boks leverpostei..pleeeeeassseee

Du savner norsk mat ja. Men lurer på hvordan en brunost oppfører seg i 30 grader :P
Joda, er en opplevelse det, smelta brunost :lol: , men jeg er så heldig å ha kjøleskap, så når Morten kom, så gikk det rett inn i +5 grader (tror det er det kjølen er satt til... må spørre maiden lol).... :P

#70378  av Morten

Takk for meg Chris, var artig å hilse på og prate litt prosjekter igjen :wink:

Forresten, lykke til med båtjakten! :wink: :mrgreen: