TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lada Bruksbil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#67874  av chris

lada er noe av det styggeste som ruller på veiene, og jeg hadde nekta å vist meg i en lada. så ille hadde jeg skjemtes..

#67885  av spkstrp

Anders gullstein skrev:De har da kult status da 8)

Er da en videreproduksjon av en gammel Fiat egentlig. Fiat 124
LOL :lol: ta et kvalitetsmerke og lag et annet liksom ? :D

#67917  av Anders gullstein

chris skrev:lada er noe av det styggeste som ruller på veiene, og jeg hadde nekta å vist meg i en lada. så ille hadde jeg skjemtes..
Nei, kjører du Lada, viser det at en har selvironi, og ikke er wannabe tøffing, slik som enkelte er i Audiene sine.
Hadde vært kult med en strøken en, gjerne i svart, med enten krom halvdekkende hjulkapsler eller med noen tidsriktige alu-felger.

#67928  av jan-erik

Anders gullstein skrev:
chris skrev:lada er noe av det styggeste som ruller på veiene, og jeg hadde nekta å vist meg i en lada. så ille hadde jeg skjemtes..
Nei, kjører du Lada, viser det at en har selvironi, og ikke er wannabe tøffing, slik som enkelte er i Audiene sine.
Hadde vært kult med en strøken en, gjerne i svart, med enten krom halvdekkende hjulkapsler eller med noen tidsriktige alu-felger.
Finnes en slik!

Vet ikke om noen husker en episode fra Top Gear hvor de tar en gammel Lada 1500 og lar ingeniørene på Lotus få frie tøyler. Mener å hsuke at de koster på Lada'en rundt 1 mill. (iallfall det det hadde kostet om man skulle leid inn folk fra Lotus til full pris). Blir litt av en bil med noen vanvittige kjøreegenskaper, og faktisk ganske kul.

#67958  av spkstrp

DET hørtes iafall bortakasta ut :) bruke en mill på en lada.. takk for meg :D
EDIT: og jeg syntes den e-typen de fiksa på discovery ble dyr... :roll:

#68019  av jumbo

Husker jeg saa den episoden Jan-erik. BEste jeg har sett paa lenge, og fy f hvor mye de fikk ut av den bilen :D

Lada er kult. Som noen har nevnt, man viser en god porsjon selvironi med en lada, spesielt en stylet en, hehe

Hmm, kanskje vurdere lada som vinterbil :mrgreen:

#68028  av Tor

Husker også den episoden av Top Gear ja, merkelige greier, gikk fælt.

#68094  av GT4 CS

Så en lada med cosworth motor en gang, den motoren var ikke orginal lenger. Gikk styggfært, ultimate sleeper da hehe. Lada 1500s med 450hk på hjula. Det er noe som ødelegger egoet til mange det.

#68117  av Andreazz

Topgear hadde en slik Lada som prosjekt bil en gang!! De sendte den til Lotus, og etter noen tusen pund senere var den en killer me Lutos sugemotor og versting understell :D Den bilen ble bare rå!! Svart og lav me fete felger..

#68132  av Amund

har en lada togliatti 2107 stående i skogen, i påvente av diverse gøy :wink:

her er foresten en gøy lada jeg så på rudskogen..
Vedlegg
IMG_9588.gif
IMG_9588.gif (111.54 kiB) Vist 275 ganger
IMG_0196.gif
IMG_0196.gif (169.9 kiB) Vist 277 ganger
IMG_0198.gif
IMG_0198.gif (173.39 kiB) Vist 155 ganger

#68192  av Tor

Der var det fullpakka med motor gitt,