Side 2 av 3

Legg innLagt inn:10 okt 2004 19:59
av ST205RR
memo skrev:ok, jeg har rett, du tar feil :D



LOL :D

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:00
av bose
er det noen som har sikre kilder/erfaring med at en ferrari motor går fort i stykker?

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:05
av chris
bose skrev:er det noen som har sikre kilder/erfaring med at en ferrari motor går fort i stykker?
tror nok du kan spørre hvem som helst som enten har testa en ferrari, eller som eier en.. ;)

som cameleon sa:
"Nå kjenner jeg en som eier en 348 og en 360 modena spider faktisk. Og han fortalte meg det at de måtte ha en gjevnlig service på mellom 6 og 8000km. de servicene der koster mellom 25-60k helt ut fra hvor mye de må skifte ut."

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:06
av memo
chris skrev:
bose skrev:er det noen som har sikre kilder/erfaring med at en ferrari motor går fort i stykker?
tror nok du kan spørre hvem som helst som enten har testa en ferrari, eller som eier en.. ;)
been there, done that

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:44
av bose
chris skrev:
bose skrev:er det noen som har sikre kilder/erfaring med at en ferrari motor går fort i stykker?
tror nok du kan spørre hvem som helst som enten har testa en ferrari, eller som eier en.. ;)

som cameleon sa:
"Nå kjenner jeg en som eier en 348 og en 360 modena spider faktisk. Og han fortalte meg det at de måtte ha en gjevnlig service på mellom 6 og 8000km. de servicene der koster mellom 25-60k helt ut fra hvor mye de må skifte ut."
Selvom servicen er dyr så er det ikke dermed sakt at motoren er dårlig.

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:51
av hovik
355 jeg prøvde hadde bytta motor etter ca 25k km. Usikker på årsaken.

Kvaliteten er litt fiat, men fy f.... å det går.

Legg innLagt inn:10 okt 2004 20:53
av chris
bose skrev: Selvom servicen er dyr så er det ikke dermed sakt at motoren er dårlig.
det er dårlig når man må ha service på 6-8 tusen km...

Legg innLagt inn:10 okt 2004 21:01
av bose
chris skrev:
bose skrev: Selvom servicen er dyr så er det ikke dermed sakt at motoren er dårlig.
det er dårlig når man må ha service på 6-8 tusen km...
tja, var det ikke 10k det var på mr2 mk1? entusiastene har oftere service enn det

Legg innLagt inn:11 okt 2004 17:23
av angrykid
memo skrev:ok, jeg har rett, du tar feil :D
Det er min kommentar! :D

Legg innLagt inn:11 okt 2004 19:22
av Kebab gud
memo skrev:joa, men ferrari har endel modeller som er veeeeldig like mr2'en, som er eldre enn mr2 ;)
samme med lotus..
Nå var da mk1 MR2 kjøpt av Lotus da:P
Faktisk så bodde folk fra lotus i Toyota city mens mr2 ble laget :P
de var der hovedsaklig som Rådgivere på hele midtmotor saken og Kjøreegenskapene..

et sammarbeid som eksisterer den dag i dag:P
(er jo en 2ZZ-GE i nyeste Elise og Exige :P)

Legg innLagt inn:11 okt 2004 19:25
av memo
ikke kjøpt av lotus nei..

lotus X100 (?) het den, og det var lotus som laget konseptet..
da de ikke hadde så veldig tro på det, solgte de det til toyota..

Legg innLagt inn:11 okt 2004 19:51
av Kebab gud
altså .. Toyota betalte Lotus for planene ... så Toyota kjøpte den ...

Legg innLagt inn:11 okt 2004 19:55
av memo
var jo det jeg nettopp sa?

Legg innLagt inn:11 okt 2004 20:25
av Kebab gud
men jeg sa det først .. så sa du nei ..
les alt på nytt du

Legg innLagt inn:11 okt 2004 20:30
av chris
er det kjedelig til dere eller? :P