TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Info om biler (mulig bilkjøp..)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#64261  av Shyggen

Argh! Alfern! hva er det du prøver på :) rekruterre en til Supra MK4 eier eller? :D

Nå har jeg kommet litt på andre tanker men, den ser nå enda helt rå ut
syns nå jeg :D limer inn eksemplaret jeg har tenkt litt på.. :)

GT3000 Type svart.
http://link.toolbot.com/mobile.de/7473

Blir ca.10000:- sek i tillegg ferdig regget i Sverige..

#64285  av @lpher

Når du får 3000GT til endel under halve prisen av hva du må ut med for en mkIV Supra...så skjønner jeg godt at du velger 3000GT :)

@lpher

#64321  av Erlend

Synes det var en interessant link du la ved her Alf! Kult å lese interne notater 8) Spesielt Selling Strategy..hehe - plutselig skjønner du hva selgerne tenker :)

#64326  av Shyggen

GT3000 100-125 000:- Sek
Supra MK4 150 000:-

Mobile.de

Så prisforsjellen er jo ikke så ille stor :) men, kan vell teste en GT3000 først, så kan jeg jo alltids bytte igjenn om man ikke er fornøyd :D

Bytter bil omtrent 1gang i året jeg såe.. :D

Mvh Raymond

#64329  av MRQuoc

Står en GT3000/Stealth tilsalgs på Bergheim i Drammen nå, knallrød og fin, men altfor stor til lille meg ;p ..

#64330  av @lpher

Shyggen skrev:GT3000 100-125 000:- Sek
Supra MK4 150 000:-

Mobile.de

Så prisforsjellen er jo ikke så ille stor :) men, kan vell teste en GT3000 først, så kan jeg jo alltids bytte igjenn om man ikke er fornøyd :D

Bytter bil omtrent 1gang i året jeg såe.. :D

Mvh Raymond
Nå....nå kjenner jeg ikke til prisnivået på 3000GT...men jeg kjenner littegranne til mkIV-nivået i sverige...og en mkIV til 150' er nok ikke noe jeg ville hatt ihvertfall..den tror jeg mao er 'litt sliten' :)

On the other hand....OM det skulle skille med bare 20-25' så er du på villspor om du velger en 3000GT fremfor en Supra spør du meg da! LOL :D

@lpher

#64331  av @lpher

MRQuoc skrev:Står en GT3000/Stealth tilsalgs på Bergheim i Drammen nå, knallrød og fin, men altfor stor til lille meg ;p ..
Står en 3000GT 'nybil' hos Mitsu. forhandleren her i Trondheim også...som de aldri har klart å få solgt :) 1994 modell....kun testkjørt opp gjennom åra...

@lpher

#64392  av Shyggen

Nå henter jeg bilen direkte fra Tyskland priv. import :) så prisene er litt mindre en Svenske priser endog :)

FÃ¥r en GT3000 til 80 000,- svenske og men, vil heller ha noe som ser
litt mer tatt vare på ut.. :)

Joa, Men.. GT3000 skal visst bare trenges å chippes litt osv for og nå 400hk...

Hvordan er det egentli med MK4? hvor mye må gjøres for å få ut de ekstra hestene man vil ha.. regner med at du vet :) så virker det som det er lettere å få tak i deler til disse og..

Men, det er ikke så mange av GT3000 da.. liker å ha en bil som ikke alle andre har :D

#64431  av @lpher

Shyggen skrev:Nå henter jeg bilen direkte fra Tyskland priv. import :) så prisene er litt mindre en Svenske priser endog :)
Ikke rare greiene dere må betale for import av bil da :)
Shyggen skrev: FÃ¥r en GT3000 til 80 000,- svenske og men, vil heller ha noe som ser
litt mer tatt vare på ut.. :)
SÃ¥nn er det bare :)
Shyggen skrev: Joa, Men.. GT3000 skal visst bare trenges å chippes litt osv for og nå 400hk...
Akkurat DET sies det om mange biler...men kanskje oftes om mkIV Supran...med rette også... Chip-trimming er for pingle-biler foresten :D Er enda enklere med Supran! :D
Shyggen skrev: Hvordan er det egentli med MK4? hvor mye må gjøres for å få ut de ekstra hestene man vil ha.. regner med at du vet :)
Nå er det ikke jeg som er trim-eksperten her inne...menne...du kommer veldig langt med eksos/innsug/boostcontroller....lengere enn hva du gjør med tilsvarende mods på de fleste andre biler...inkludert 3000GT etter hva jeg forstår :)
Shyggen skrev: så virker det som det er lettere å få tak i deler til disse og..
Yepp...ikke minst :) Husk på at Supran gikk ikke utav produksjon før i 2002...og delene vil de nok ikke slutte å produsere før bilen er mellom 15-20 år gammel kan jeg tenke meg? :)
Shyggen skrev: Men, det er ikke så mange av GT3000 da.. liker å ha en bil som ikke alle andre har :D
Ahh...andre boller her i Norge ihvertfall...her er det fremdeles bare 15 Supras med skilter :D ..og DET...er nok litt mindre enn hva du finner av 3000GT'er skulle jeg tro :D

@lpher

#64707  av @lpher

Shyggen skrev:MÃ¥ vell vurdere litt her ja :D
Yepp..you should...men husk at det er DU som skal ha bilen...so...you decide! :D

@lpher