TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Satan i helvete sÃ¥ det regner ute...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#64063  av spkstrp

kennethx skrev:
Kjelliken skrev::? det regnet så sinnsykt i går til tider at det var problemer med og se veien selv om viskerene gikk for fulldt og det bare i femti km/t.
For ikke og snakke om de vindkastene som ver enkeltde steder også. nå merker en kansje de litt bedre nor jeg kjørte bussen enn carlosen men allikevel det blåste og regnet noe sinnsykt i går i bergen. ikke aom om vi ikke har hatt regn her for det gjør det jo hele tiden nesten allikevel. men i går da var det veldig mye vær ute.
Og det har ikke helt gitt seg enda..
jepp, det var dette regnet jeg refererte til, var ute og kjørte med carlosen jeg, og skulle ulykkeligvis parkere og gå ut da det ble helt sinnsyket intenst, rundt 9 tiden en gang....huff...madammen forlangte å bli kjørt til døren, mens jeg måtte ned å parkere bilen igjen. haha
HEHE.. :lol: kjenner til det der :evil:

#64193  av Turbotrille

Der har jeg det fint, selv om jeg ikke har dame da :? Men jeg har garasjeplass og tørrskodd inngang til leiligheten, så det problemet slipper jeg unna uansett. :D

#64203  av kennethx

Turbotrille skrev:Der har jeg det fint, selv om jeg ikke har dame da :? Men jeg har garasjeplass og tørrskodd inngang til leiligheten, så det problemet slipper jeg unna uansett. :D
snik =P

#64227  av Turbotrille

kennethx skrev:
Turbotrille skrev:Der har jeg det fint, selv om jeg ikke har dame da :? Men jeg har garasjeplass og tørrskodd inngang til leiligheten, så det problemet slipper jeg unna uansett. :D
snik =P
Neida, det er bare det at jeg kjøper riktig leilighet. :wink: :wink:

#64228  av Amund

noe å kose seg med i regnet kanskje? 8)
Vedlegg
noe å kose seg med i regnet
noe å kose seg med i regnet
AnnVanElsen8.jpg (78.12 kiB) Vist 833 ganger

#64319  av Erlend

Hvis alle jenter hadde sett sånn ut nå så hadde ikke jeg brydd meg om regnet... :mrgreen:

#64579  av Svinball

Erlend skrev:Hvis alle jenter hadde sett sånn ut nå så hadde ikke jeg brydd meg om regnet... :mrgreen:

Det hadde ikke regna då... :lol: :lol: