TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nÃ¥ har jeg kjøpt meg ny bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#63766  av Erlend

Akkurat som rød er sportsbilfargen i Europa er hvit sportsbilfargen over alle i Japan :) Der borte oppfatter de visstnok rød bil som skrikende, blir vel noe a'la neongrønn her i Norge det da ;) En hvit bil hadde vært kult, men bare hvis det er en japansk sportsbil da... og helst med tona ruter og mørke felger :wink:

#63782  av spkstrp

studerer japansk på skolen og da får vi et *lite* innblikk i kultur osv... og japanere er merkelige folk ! :lol: kunne godt tenkt meg en hvit 300 zx.. bare synd jeg må overtale madammen :D ellers er jo nissan sunnyen hvit da :lol:

#63793  av Amund

synd at ikke du får bilen inn til helgen... :( :(
Men det blir vel nok biler å vise frem i helgen allikevel?? :wink:
blir vel uansett digg med ny bil? :twisted:

#63798  av Kjelliken

:D Grattis med ny bil og vi, vi bare venter i spenning.. Og gleder oss til og se bilen ferdig forhåpentlig vis til våren.. :wink: 8)

#63815  av vegar85

grattis med ny bil.

#63825  av sindrejl

vegar85 skrev:grattis med ny bil.
ja angående det.. du selger bilen din!? :( Hva er planen fremover da? Ny yota? :D

#63860  av TOYPARTS

kan henne jeg rekker det til helgen alikevel, bilen skal til tollerene på onsdag, så da får jeg vite det kl12:00 :D :D :D

#63879  av spkstrp

hehe.. vi venter i spenning

#63908  av TOYPARTS

kommer til å bli meget deprimert om dette ikke går veien nå :roll: :roll: :roll: :roll:

#64030  av kennethx

Håper det ordner seg før helgen da...og grattis med ny bil .)

#64068  av Shyggen

aRGH... venter i spenning nå, c`mon :D gi oss bilder, fete bilder og framtids planer :)

Vurderer sterkt å bytte bil til Mitshubishi iløpet av vintern muligens våren..

Hvit 3000GT

#64075  av Amund

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

har foresten en hvit bil hjemme eg også, nesten lik den som du skal ha :wink:
Vedlegg
denne bilen er hvit? hvilken bil?
denne bilen er hvit? hvilken bil?
autoswalk_1796_4779669.jpg (38.38 kiB) Vist 312 ganger