Hvis noen låner meg noen 17/18" sommer dekk med 40/35 profil 215/225 bredde for anledningen så... Måtte skifte til stygge vinterdekk/felg da jeg punkterte ett sommerdekk her om dagen...
Vel bilen stod parkert hjemme og var punktert. Jeg så helt enkelt ikke krisen. vinterdekkene lå i boden. Som sagt, reserve dekk er til krise. De er ikke designet for daglig bruk heller.
tviler på at jeg gidder å hive av 18" tommerene for at jeg skal låne de vekk liksom og den ene felgen har jo fått alt for mye julig til å stille den ut
Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
Toyo PNR dekk 215/40/17 til 1653,- pr dekk, ferdig montert og ballansert? Nå skal det jo være serdeles bra dekk, men noen som har noen kommentarer til prisen?
ta en ringerunde til flere forhandlere så kan du bruke andres priser til å forhandle bedre priser igjen hos konkurenter.. "jeg fikk xx tilbud hos xx på xxdekk, kan du gi meg en bedre pris enn dette?".. så ringer du neste mann i listen til dess du ikke får noen bedre pris.. helt utrolig hvor mye prisene på slikt varierer
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet