TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ttreff bergen søndag 10.10

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#63885  av spkstrp

bilutstilling ?

#63972  av christine

spkstrp skrev:bilutstilling ?
det er bilutstilling, still ut den som vil.... mener jeg :P

#64033  av kennethx

Hvis noen låner meg noen 17/18" sommer dekk med 40/35 profil 215/225 bredde for anledningen så... Måtte skifte til stygge vinterdekk/felg da jeg punkterte ett sommerdekk her om dagen...

#64036  av Kjelliken

:shock: har de hvite 16" tommerene du kan låne hviss du vil det er 225 dek på de men de sporer noe innihelvete masse. men de kan du få låne om du vil. :wink:

#64038  av spkstrp

litt tidlig å legge om til vinterdekk kanskje ? :D har du ingen reserve dekk ?

#64057  av kennethx

reservedekk er til for å brukes i nøds tilfelle, ikke på en bilmesse =P

kjell, skal du stille ut bilen din? hvis ikke kan jeg låne 18" for en dag? :D

#64066  av spkstrp

kennethx skrev:reservedekk er til for å brukes i nøds tilfelle, ikke på en bilmesse =P

Hmm... du som sa dette: MÃ¥tte skifte til stygge vinterdekk/felg da jeg punkterte ett sommerdekk her om dagen...
:P

SÃ¥ ikke kom her :P hehe

#64074  av kennethx

Vel bilen stod parkert hjemme og var punktert. Jeg så helt enkelt ikke krisen. vinterdekkene lå i boden. Som sagt, reserve dekk er til krise. De er ikke designet for daglig bruk heller.

#64210  av Kjelliken

:? tviler på at jeg gidder å hive av 18" tommerene for at jeg skal låne de vekk liksom og den ene felgen har jo fått alt for mye julig til å stille den ut :cry:

#64211  av kennethx

hmm, jaja, kansje det er mulig å få nye sommmerdekk litt billig nå på høsten? får høre med dekk og felg spesialisten...

#64214  av kennethx

Toyo PNR dekk 215/40/17 til 1653,- pr dekk, ferdig montert og ballansert? Nå skal det jo være serdeles bra dekk, men noen som har noen kommentarer til prisen?

#64221  av Kjelliken

:? er vel grei pris det..

#64223  av CelicaTurbo

ta en ringerunde til flere forhandlere så kan du bruke andres priser til å forhandle bedre priser igjen hos konkurenter.. "jeg fikk xx tilbud hos xx på xxdekk, kan du gi meg en bedre pris enn dette?".. så ringer du neste mann i listen til dess du ikke får noen bedre pris.. helt utrolig hvor mye prisene på slikt varierer ;)