TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cruising fra Rogaland til VÃ¥ler, Japsetreff 10.mai..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#4589  av MR2turbo

Jumbo: Vi skal nok finne ut ca. når vi er forbi.. :) Det er klart at hvis det er japsebiler som ikke er sportsbil, så får de kjøre bakerst..

Christian: Nazi ståla kan jo slå følge med oss de og, men de får kjøre f.eks. neste dag... eller noen km. etter.. :mrgreen:

#4591  av jumbo

MR2turbo skrev:Jumbo: Vi skal nok finne ut ca. når vi er forbi.. :) Det er klart at hvis det er japsebiler som ikke er sportsbil, så får de kjøre bakerst..
Tror vi sier at non-Toyotas får holde seg bakerst, sportsbil eller ei! :mrgreen:

Eller hva sier folket? :D
MR2turbo skrev:Christian: Nazi ståla kan jo slå følge med oss de og, men de får kjøre f.eks. neste dag... eller noen km. etter.. :mrgreen:
Hallo! Dette er jo helt enkelt ikke noe problem! Ettersom de ER nettopp nazistål, blir de jo fort hengende etter uansett... :twisted:

Bilde

#4598  av MR2turbo

DJumbo: Dette blir jo en Japse cruising som ikke bare er for oss Toyota galninger, så det blir nok blandet i køen.. men det får bli for oss med sportsbiler+ de som har Celica o.l. :twisted:

Seriøst.. Så synes jeg at vi skal holde cruisingen til kun Japse-biler.. Så kan de jo kjøre selv de med andre biler, Eller selge bilen og kjøpe ordentlig bil :)

...Tror dere at vi hadde vært velkommen til å delta i cruising med Nazi-gutta??? :wink:

#4601  av jumbo

MR2turbo skrev:DJumbo: ....
Forsiktig nå! D-en sitter ikke SÅ nære en J på tastaturet :evil:
MR2turbo skrev:Seriøst.. Så synes jeg at vi skal holde cruisingen til kun Japse-biler.. Så kan de jo kjøre selv de med andre biler, Eller selge bilen og kjøpe ordentlig bil :)
Helt enig.

MR2turbo skrev:...Tror dere at vi hadde vært velkommen til å delta i cruising med Nazi-gutta??? :wink:

Som om vi VILLE! HAH! :P

#4607  av CelicaTurbo

Vel fått svar fra Henning og han antar at de ikke kan ordne overnatting på området, men hvor langt unna er denne marken som bear1 kan ordne med da?

ellers synes jeg at man bør prøve å holde tyskerstål utenfor hoveddelen av kolonnen siden det trossalt er japsetreff men det er ingen grunn til å nekte de å kjøre i samme gruppe da.. som uttalt her: tviler på at vi hadde fått kjøre midt i en VAG-kolonne med riskokerne våre :)

#4609  av jumbo

Nå gjør det vel strengt tatt ikke så mye om vi finner et område som ligger noen km unna heller?

#4611  av henningl

hehe.. dere har vel bil regner jeg med? ;) funker gjør den vel også... toyota liksom..

#4612  av jumbo

Nettopp det jeg mente... Vi som har Toyota kan jo utmerket campe et stykke unna, ettersom den eneste faren for at vi ikke kan kjøre ligger i inntaket av alkohol :P :P :P :P

BTW: Jeg får ikke bygget om bilen før mai, og da blir det heller ikke aktuelt med noe banekjøring for min del. Jeg får vel nøye meg med å stå på siden og heie i år, og heller komme grusomt tilbake neste år :D

#4614  av CelicaTurbo

vel jeg kommer også til å stå på sidelinjen tenker jeg, er artig å se på også. Tror ikke jeg ønsker å bevege meg på bane og riske noe med bilen i år, ikke før jeg har bedre bremser og fått andre fjærer, dempere og foringer på det understellet :)

#4621  av PwRmAd

Kommer til å overnatte i Porsgrunn så vi møtes der en eller annen plass når dere passerer på fredagen..Markus, vi får utveksle mob. # når det nærmer seg, så vi kan ringes og avtale hvor og når.

Chris

#4623  av MR2turbo

jumbo skrev:
MR2turbo skrev:DJumbo: ....
Forsiktig nå! D-en sitter ikke SÅ nære en J på tastaturet :evil:
Hehe, det var ikke vondt ment, det er fort gjort når man taster med albuene :lol:

Så vi får ikke overnatte ved banen? da skal jeg undersøke litt.. Regner med at det blir uaktuelt med Støa camping i år.. Ble litt mye bråk med vw-audi-gutta der i fjor så de var ikke spes. interessert i å være vert for sånne bil-treff igjen..

#4624  av MR2turbo

ct20b skrev:Kommer til å overnatte i Porsgrunn så vi møtes der en eller annen plass når dere passerer på fredagen..Markus, vi får utveksle mob. # når det nærmer seg, så vi kan ringes og avtale hvor og når.

Chris
Det høres bra ut! Vi finner bare et sted det er greit å stoppe, f.eks på Statoilen ved avkjøringa til Porsgrunn så ringes vi bare på forhånd :)

#4643  av erling

Det enkleste og billigste for oss Haugesundere er jo egentlig rett over fjellet, og slik det ser ut nå så tror jeg gjerne vi gjør det slik. Da kan vi jo møte de fra Kongsberg og så videre møte de fra hovedkolonnen. Det blir jo endel kolonnekjøring da alikevel. :D Gleder meg, håper det blir like bra vær som i fjor! Bilde

#4675  av MR2turbo

Erling: Jeg syns at dere skal slå følge med oss fra Sandnes, jeg :) det er ikke så mye lenger.. så blir vi stoor kolonne vet du ;) Forresten kommer det noen fra JSI? Vet du om de skal bortover med Skyline'n?

#4676  av henningl

skal de helt sikkert.. :)