Bikkja bikkja bikkja!!!!
Fan så hissig den fordømte ecu'n er på i beskytte motoren, blei ikke det helt beste resultatet nei
Fikk selfølgelig ikke tak i ny fordeler/rotor, men jeg tror ikke det hadde det helt store å si.
Alt over 1kg drukner i bensin, GTi pumpa drar alt selv, walbro pumpa ligger kun til pynt...
Vanlig modus ved 1kg: 238hk i motor og 317nm
T-vsv modus ved 0,6 : 238hk!? i motor og 291nm!??? Lurer på om jeg faktisk må justere på actuatorarmen for å få effekten ned...
Ved 1,2 kg trykk starter det bedre mellom 3000-4000 for så å drukne totalt ved 4500...
Vet om noen som ikke får sove i natt
Ellers, er jo unektelig moro å teste da, sinnsykt som det uler ifra 5000-6800rpm når man står mellom pottene bak for å prøve å kjøle ned intercooleren, som definitivt ikke funker bra nok
(Hobbytest med nokia tlf på 5m avstand ga 113db)
Unichip kan han levere og mappe for 8000kr, så det blir nok noe slikt i nær fremtid, kombinert med en ekstra IC eller WI. (WI frister mest pga plassproblemet.)
Skal høre med en jeg kjenner i Ski som har en MR2 med unichip før jeg bestemmer meg.
I helga forsvant snøscooteren også, så det er heldigvis litt ekstra i kassa.