Siden vi ramler enda lengre ut av tråden og subjektet er forsvunnet ;
Mennesker er forskjellige! og det finnes snart en modell til hver 100person! customized meg her og der.. men en ting er sikkert, folk forandrer seg også, og veldig mange forandrer seg med trender .. andre forandrer seg i sin egen retning .. langt fra "strømmen" av det som er "kult" .. og når man er "egen" må man tåle "massive mobbing" pga av ditt valg da.. og det er der du er "kul" , når man ikke slenger bemerkninger tilbake , hvis du selv godtar at de løper rundt med de trend´ene , vil de en dag åpne øyene og ser at det faktisk er "kult" av "han" å være annerledes

.. Slik er det i samfunnet, delt, i musikk , mat, sport, bil, ja .. hva enn du beveger deg borti

, også politisk mening! det er lett å assosiere mennesker i grupper som du ler og gjør narr av for å bli godtatt i den gruppen som du selv sosialiserer deg med, eller er tatt inn og dermed beskytte "gruppen" din , dette kan man tydelig se i foreks. nynazist-grupperingene, de er annerledes, de dyrker noe og de gjør alt for å beskytte seg som gruppe .. dette er selvsagt en samfunnsUvennlig måte å gruppere seg på siden dette går utover mennesker pga av sin "tro" og politisk mening,,, men anti-rasistene er vel ikke bedre ? ... uansett .. de er jo annerledes i sin mening i forhold til resten av samfunnet .. føler dere at dere tilhører Toyota som en patriotisk samfunnsgruppe ? det er jo hvertfall 98% etnisk nordmenn her som forøvrig aldri har vært i japan.. så det er jo igrunn veldig rart at dere holder dere til et merke.. en modell .. og ha en så tilhørighet til noe som er så fjernt .. kanskje dere følger en trend ?
At noen er mer glade i en bilmerke er jo rart, jeg vet ikke hva som får dere til å kjøre en gammel rusten MR2 i det hele tatt .. vet dere selv forresten ? tatt i betrakning av tidsperspektivet i denne tidsalderen .. hva faen får dere til å sette dere i en liten bil, rusten og sliten, med høy dødelighetsrisiko ved kollisjon.. ?! og tro at det er kult fordi det er annerledes?!
Hvor dype er dere i gjenstandene dere eier ? føler dere at dere fører en kultur ? en spirituell ære? affeksjonsverdien ? er det din eller andres glede?
har jeg provosert nok ? informert nok ? har jeg fått dere til å tenke litt annerledes ? jeg håper da det .. uansett hva dere mener .. håper jeg at dere kan se litt lengre enn før dere leste posten min..
---@
Min rolla Gti, hadde 220 på speedo´en som toppfart en gang for lenge siden

, men jeg regner da ikke med at jeg hadde så veldig mye nummere over 200linjen i realiteten på hjulene

Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc