vet ikke om du kan hive deg på non andre som kommer fra drammen/oslo området jeg Gt4CS. men jeg skal nok kjøre kolonne bort dit med non kammerater. en subaru blå primera, og en gullfarget mx5 med "Perel-Import" dekor på siden.
Ser du dem ser du meg
Håper det blir oppholds folkens. ellers får vi ta med paraply...
Toyota Supra Euro 93 Mod Singel
Toyota Hiace 4wd 2012 Mod (arb bil)
Er jo bare og komme det Litt av vitsen er jo det sosiale, skal møte gjertsten der inne. Du kan ringe om du vil så er det bare og slå seg med rundt oss. Titte på biler og tobente babes
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
vel dette treffet har pleid å vært svært og populært før, kommer nok endel biler. og som GT4 CS sier, "sosiale".
Ser du to stk Cs'er så er nok det oss 2 :p bare å komme bort og slå ann en prat.
Toyota Supra Euro 93 Mod Singel
Toyota Hiace 4wd 2012 Mod (arb bil)
Hmm greit nok, masse folk, men det ble dessverre litt børning på slutten. Var oxo en eier av en MK3 Supra som børna. Må innrømme at jeg ble litt flau da men ellers var det bra, var et par mr2er i tillegg til min der, som jeg så hvertfall. har ikke tatt bilder selv, men det er sikkert noen andre her som har gjort det
Hmm nei det fikk jeg ikke gjort.... Bare gikk rundt og kikka på biler jeg. Skulle kanskje slått av en prat med noen, men.... Er vel litt sjenert hehe.