TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StreetMeet Larvik

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#61523  av PÃ¥l

Tar nok turen dit ja ;) håper det blir vær til å vaske bilen før den tid da.... er jo masse drittvær for tiden.....

#62285  av GT4 CS

Når eventuelt ble det kolonnekjøring og slikt om det liksom ble noe av. Håper det ikke regner for mye imorgen da

#62383  av Gjertsen

vet ikke om du kan hive deg på non andre som kommer fra drammen/oslo området jeg Gt4CS. men jeg skal nok kjøre kolonne bort dit med non kammerater. en subaru blå primera, og en gullfarget mx5 med "Perel-Import" dekor på siden.
Ser du dem ser du meg :D
Håper det blir oppholds folkens. ellers får vi ta med paraply...

#62401  av GT4 CS

Meldt bra vær ifølge vg nett

#62418  av Oas

hvordan er det på det møtet er det teit å bare komme å titte på biler liksom vis man ikke kjenner noen? er det mange som gjør det?

#62428  av GT4 CS

Er jo bare og komme det :D Litt av vitsen er jo det sosiale, skal møte gjertsten der inne. Du kan ringe om du vil så er det bare og slå seg med rundt oss. Titte på biler og tobente babes :D

#62483  av Gjertsen

Oas skrev:hvordan er det på det møtet er det teit å bare komme å titte på biler liksom vis man ikke kjenner noen? er det mange som gjør det?
ja er bare å henge seg på... skal ikke bli der så lenge da men. se på biler og damer er bra....

#62488  av Oas

så det er liksom ikke alle som er kjennte? det er bare å ta en tur innom og se på bilene å stikke?

#62490  av Gjertsen

vel dette treffet har pleid å vært svært og populært før, kommer nok endel biler. og som GT4 CS sier, "sosiale".
Ser du to stk Cs'er så er nok det oss 2 :p bare å komme bort og slå ann en prat.

#62781  av Erlend

Rapport? Venter spent jeg :) Helst bilder også!

#62796  av PÃ¥l

Hmm greit nok, masse folk, men det ble dessverre litt børning på slutten. Var oxo en eier av en MK3 Supra som børna. Må innrømme at jeg ble litt flau da :( men ellers var det bra, var et par mr2er i tillegg til min der, som jeg så hvertfall. har ikke tatt bilder selv, men det er sikkert noen andre her som har gjort det :)

#62820  av Erlend

Fikk du snakket med noen hyggelige folk da PÃ¥l? 8)

#62873  av PÃ¥l

Hmm nei det fikk jeg ikke gjort.... Bare gikk rundt og kikka på biler jeg. Skulle kanskje slått av en prat med noen, men.... Er vel litt sjenert hehe.

#62920  av Oas

er det noen som har noen bilder der fra eller? mine ble dårligt var for mørkt for kameraet mitt,

#63127  av Gjertsen

Film fra Larvik treffet...
http://www.fastcars.moo.no/
Ser den der!

Der ser dere Carlosen min også i begynnelsen av filmen samt Gullfarga Mx5'en til en kompis og en Blå Corolla GTi som har neon under, også kompis.