TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff Nord 2005 - Vi trenger ildsjeler!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#58714  av CelicaTurbo

Så, da er det foreløpig Tojo og Memo som har meldt seg på da. Det er også ST205RR som vil stå ansvarlig for kontakten med dem som vil leie ACR om kommiteen går for det alternativet...

Chris, Sindre, Alpher, andre: føler dere ilden for klubben boble i sjelen? Jeg hadde foretrukket en person til i denne gruppen :)

#58717  av chris

Foreløpig har jeg såpass mye å gjøre, at jeg ikke vil ta på meg noe. Og så er det egentlig greit at de som skal styre dette, kommer der oppe i fra. Enklere å arrangere ting da, eller? Var jo riktignok ikke tilfelle med Arendaltreffet, men..

#58729  av sindrejl

kunne faktisk ha vært med på dette, men har lite tid (jobber mye), lite penger og vet derfor heller ikke om jeg får til å delta i det hele tatt.. spørs jo seff når det er snakk om, men å administrere tror jeg rett og slett jeg ikke har tid til. :/

#58741  av CelicaTurbo

Det blir mest jobb for den som administrerer innbetalinger og påmeldinger, ellers er det ikke mye jobb for dem andre..

#58791  av mr2die4

tojo skrev:Hva med å arrangere TS OGN (nordre del)landstreff) sammen med en annen bilklubb/treff? For å få ned prisene..
Bare en tanke :roll: Jeg kan også påta meg "litt" ansvar for å gjennomføre et treff.
Vet jo at club honda arrangerer treffene sine på ACR så om noen kjenner noen bør det jo være mulig å prate med dem om priser og ett evt samarbeid.

#58796  av CelicaTurbo

joda, vi har klarlagt en kontaktrute så akkurat den biten er ikke noe problem :wink:

#58819  av @lpher

Tror dessverre jeg ikke finner tid til å være med å som arrangør ihvertfall...men jeg skal delta! :D

@lpher

#58820  av SupraTurbo

Vær så snill å ha dette litt utpå sensommeren neste år da. Så er d en mikroskopisk sjanse for at jeg er ferdig i forsvaret til da.... Men dette skulle jo være en god nok grunn til å få en ekstra perm :roll: :D :D :D

#58836  av CelicaTurbo

perm pleier å være ganske enkelt å få på slutten av verneplikten, med mindre du er på båt eller skal være på øvelse.. :wink:

Men, siden ingen andre melder seg så er komiteen da spikret så går nok dette bra :)

#61217  av Remi

E jo en kar som jobbe på bardufoss lufthavn som helikopter mekaniker eller noe?? huske ikke ka han hete men han e nu på forumet. hadde jo vært en mulighete og hørt om man fikk låne flyplassen der? :D

#61228  av CelicaTurbo

Bardufoss er vel en såpass stor og trafikkert flyplass at vi kan se langt etter å få leie den :wink:

#61239  av ST205RR

tojo og memo som er fra mo har jo meldt seg som komite til nå
ACR er jo også et sinnsykt bra utgangs pungt siden det mest sannsynlig
vil trekke folk fra midt/sørnorge også siden dette er en RÅ bane!!
(dette kan vel dere andre som også har kjørt her/sett autofil bekrete ??)
blir ikke så dyrt/mye planlegging heller siden det antagelig blir i lag med et annet arrangsjemang der som også vil ta seg av det meste
av organiseringen :D
(kommer til bake til dette vist det blir på ACR da :oops: )
er jo litt enklere å samle bil inntreserte til et anlegg som ACR

eller hva mener dere ??

#61269  av jan-erik

ST205RR skrev:tojo og memo som er fra mo har jo meldt seg som komite til nå
ACR er jo også et sinnsykt bra utgangs pungt siden det mest sannsynlig
vil trekke folk fra midt/sørnorge også siden dette er en RÅ bane!!
(dette kan vel dere andre som også har kjørt her/sett autofil bekrete ??)
blir ikke så dyrt/mye planlegging heller siden det antagelig blir i lag med et annet arrangsjemang der som også vil ta seg av det meste
av organiseringen :D
(kommer til bake til dette vist det blir på ACR da :oops: )
er jo litt enklere å samle bil inntreserte til et anlegg som ACR

eller hva mener dere ??
Det må jo bare bli ACR!! Da kommer jeg oppover iallfall, og tror nok ganske mange flere helt sør fra Sandnes og Stavanger kommer også. Er det "Sommertreff" folka dere skal samarbeide med?

#62012  av @lpher

ACR er vel tingen ja! :D

@lpher

#62322  av Tor

Er det treff på ACR til sommeren kommer jeg nedover det er helt klart da. ACR er et supert utgangspunkt som trekker masse folk både med og uten bil.