TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57598  av DannyBoy

Gjertsen skrev:
DannyBoy skrev:Ser det positive med 2 treff, men vil det ikke kanskje bli litt sånn at, det kommer noen på det 1.treffet men ikke på det 2. Slik at det ikke ville bli like mange samlet på en gang. Hvis dere skjønner poenget?
ved 2 treff så er det større mulighet for at vi blir flere.
De som kanskje ikke har tid til det tidligste treffet pga jobb/sjukdom kan ha muligheten på treff nr 2. Eller om noen ikke hæler kjøre så langt så tar dem det som er nærmest!

Da vi snakka om treffet litt i går Jan Erik så syns jeg at Christian fikk denne plassen ved Geilo temmelig bra opplyst.
Her kan vi jo sjekke toppfarta på bilene kanskje siden det er en flyplass 8) samt acc og mye annet morro som vi kan gjøre ut av det..
En tur på byen ville vært ok, men hva om vi har med noen som ikke er 18 blitt?
bedre å dra med hele bygda opp til treffet da! *HOST Damer* :)
Oki, gir meg :D

Har nok innsett jeg også at 2 treff ville nok vært det beste for alle :P :wink:

#57613  av McHowie

Treff i nord bør være lenger nord enn trondheim ihvertfall :P
Det er jo bare såvidt midtnorge :)
Hvis tid og penger er ok når det treffet blir ihvertfall, kommer jeg.

#57619  av Morten

Mulighet for kjøring av et eller annet slag hadde nok lokket flere til å dukke opp. :mrgreen:
ACR skal vel besøkes en gang til neste år uansett (eller hva Jan-Erik?) :wink: men ser ikke for meg at alle fra sør har tid og penger til den lange turen opp, så et nord og et sør (med kjøring) hadde nok vært optimalt.

Men det er nok sikker litt jobb å organisere alt dette da....

#57629  av angrykid

Har ikke blandet meg inn i diskusjonen enda, men trondheim er for langt sør til å defineres som nord-norge, mener nå jeg. :) selv om det er veldig flott der, å jeg uansett kommer til å tilbringe sommerferien der, så vil jeg heller at treffet legges til mo i rana eller om mulig enda lengre nord. Men legges det enda lengre nord, vil det bli vanskelig med noe bilkjøring på bane i allefall.

jeg kan gjerne være med i noe komite om det skal være nordpå, det er ikke noe pes.

Det er ca 150mil fra kirkenes til mo i rana, og neste 200 til trondheim. Det blir for langt, når det kun er 50 mil fra oslo til trondheim. :) Ergo stemmer jeg for to treff, ett sør og ett nord, så får dem som vil være med på hvilket treff dem ønsker. :)

Minuset vil jo være at vi i nord ikke treffer dere i sør og visa versa, men det overlever vi nok. :) det er sikkert enkelte som er tullete nok til å dra på begge treffene. hehe. :)

#57639  av McHowie

Enig :)

#57643  av chris

Dere driver og jåsser om at Trondheim ikke er noe alternativ. Men er det noen som har foreslått Trondheim overhodet da? :P

Tror ACR er et bra sted jeg, om det lar seg gjennomføre. Eller la det komme i kombinasjon med en av de faste banedagene der oppe.
Var jo ingen nord for Trondheim som var med på treffet i Arendal, så man er vel nødt å fordele det på to treff.

#57644  av McHowie

Arendal er jo sånn type sørest av sørest :P Tar år å kjøre dit :D (pga. fartsbøter og soning i fengsel, og misting av lappen) :)

#57652  av Remi

Har vell for faen bane her oppe :D mene det e for rally.. mene æ kan godt ofre Carinaen :lol: for til neste sommer sitt æ garantert me ny kjerre vis ikke militære rope..
ACR er også litt for sør til og kalle det nornorge.. etter mi mening e det ikke nord-norge før du har runda BODØ men det e nu en anna sak :lol:

#57656  av Gjertsen

kanskje ett treff på alta da eller? er det nord nok? :p
Vel. kommer aldri te å få tid til å komme meg såpass langt opp med det samme, kanskje når jeg ska i militæret. ska kanskje opp i Sør Varanger(russer grensa) da kan vi snakke nord! :D

Hei skål

#57672  av jan-erik

Morten skrev:Mulighet for kjøring av et eller annet slag hadde nok lokket flere til å dukke opp. :mrgreen:
ACR skal vel besøkes en gang til neste år uansett (eller hva Jan-Erik?) :wink: men ser ikke for meg at alle fra sør har tid og penger til den lange turen opp, så et nord og et sør (med kjøring) hadde nok vært optimalt.
Skal garantert en tur til ACR neste år :-), så for meg hadde det passet fint å få til en TS-OGN samling i forbindelse med kjøring der.

Foreslår at vi kontakter Sommertreff crewet som arrangerte kjøring på ACR i juni og nå i august, og prøver å få til noe sammen med de til neste år i begynnelsen av juni.

Så satser vi på et treff helt i egen regi på Dagali i august.

#57733  av ST205RR

helt enig med jan-erik :D
kjenner han som låner bana nå på sommertreff så det må prates om over ei pils på lørdag :D
hadde jo vert litt kuult om vi hadde greid å "samla" litt toyota folk/biler
oppe på bana for litt grilling osv.. når kjøringa var ferdig

så det er bare å ta kontakt vist dere ser en rød celica st205
Sist redigert av ST205RR den 26 aug 2004 09:16, redigert 1 gang totalt.

#57739  av CelicaTurbo

så, hvem skal ta iniativ til å organisere dette fullstendig da? :wink:

#57762  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:så, hvem skal ta iniativ til å organisere dette fullstendig da? :wink:
NÃ¥r det gjelder treffet i nord overlater jeg det til de der oppe :-)

Om det går i orden med flyplassen på Dagali kan sikkert Christian og jeg ta på oss ansvaret for å få organisert det der, eller hva Christian?

Alternativt kan vi jo også opprette en gruppe som har det overordnede ansvaret for å få gjennomført landstreffene neste år.

#57775  av Kjelliken

8) jeg ser jo hvorfor jeg liker denne klubben mer og mer.. Her skjer det mye konstruktivt. Og jeg ser ingen problem med å dra nordover på treff så lenge det passer med jobb og slikt.

Har lenge hattt lyst til å ta turen helt til topps på nordkapp anyway så det skulle vel være nord nok. Ellers er jo det genialt med ett treff i sør også.
Men har på følelsen at ettt treff i sør i mai hadde vert bedre enn i juni i nord?? og heller ta det i august i nord istedenfor men det er bare ett forslag fra min side.

Kunne tenke meg å få med meg begge treffene neste år. Og skulle gjerne vert med og organisere litt, men grunnet til at jeg skal begynne i ny jobb om ikke så lenge må jeg konsentrere meg om det til alt er på plass der.
Er enda litt og gøre før den joben er sikret og at jeg kan slutte i den jobben jeg er i i dag.

SÃ¥ nor jeg kunn har en jobb og styre med er det muligheter for at jeg kan hjelpe til med litt mer organisering.. :wink:

Stå på gutter detta kommer til å bli helmax.. :wink:

#57780  av MRQuoc

ehhhh .. Nord ? måååå viiii ta med de utlendingene også?! .. herregud .. !
( jeg er så forbanna integrert i det norske samfunnet, jeg har tilogmed lært at mjøsa er norges nordligste fjord og lillehammer er hovedstaden )
for å ikke nevne at man aldri aldri skal gå uten pass utenfor norge, for norsk pass er kult! :)

vel nok om lavpannet forsøk på humorisme.

Jeg vil være med på begge, selvsagt bør de komme utenfor paintball´en siden jeg skal drepe alle motstandere i europa, jobben om jeg har noen da og alle de svarte kriminelle jobbene jeg har på si( noe må man gjøre i fritiden) samt at jeg er værende på norsk jord ( om jeg ikke har flyttet) ved siden av bilen min.. ( om jeg ikke har byttet )
Alt er jo relativt .. men hva bryr vel dere om meg! ;p

Jeg støtter forslaget om 2 steder, delt opp i 2 grupper som igjen sammensettes til 1 stor gruppe med representanter fra hver av gruppene :) ..

og Jan-Erik har liten farsfølelse i seg , så han dekker vel skadeomfanget som vi små gutter ødelegger litt her og der ;P .. så jeg stemmer for Jan-Erik frem som organisator ;p .. .. men definerer vi Chris som nord eller sør ? så jeg vet hvor jeg skal liksom .. ( å nei Chris .. ikke sånt ment nei! )