TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street legal

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#57103  av Amk Racing

eg var tenkt meg bort med min røde mk1.. Men blir nokk ikke kjøring på meg... Får gjestene parkere oppe på område eller må vi parkere borte på den grusplassen.. tror det er utenfor en barnehage eller noe?

#57142  av Mr2 Mk2

kommer jeg men slutter ikke på jobb for klokka 1400

#57150  av The Doctor

Når er det man skal ha Street legal på østlandet a? :?

Har lyst til å prøve.. Men det blir litt voldsomt å farte til bergen sånn helt på sparket..

#57164  av kennethx

Vel, akkurat kommet hjem, vært å lånt meg hjelm hos en MC kamerat. Håper heldekkende bekledning er bra nok med bukse + genser, at du ikke må ha kjøredress som dekker alt i ett....

For min del så håper jeg på masse regn!! =P for da er det mye artigere å kjøre bilen min :D

#57208  av kennethx

Ja da var det hele over for min og Amund sin del...

Jeg noterte beste tid i kvaliken på 9.22, og amund noterte 9.34. (Hvis jeg husker rett).

Synes det var skremmende nærmt meg amund kom, med tanke på at det var sørpe vått utpå der og jeg hadde kjempefordel i starten med 4WD mot hans RWD.

Amund hadde 120km/t i mål på sitt beste run, mens jeg hadde 117km/t. Så han kom opp i mer fart.

Følger noen bilder....

Meg vs Amund....
Vedlegg
motmål.jpg
motmål.jpg (43.73 kiB) Vist 2312 ganger
halvveis.jpg
halvveis.jpg (55.19 kiB) Vist 2331 ganger
etterstart.jpg
etterstart.jpg (62.72 kiB) Vist 2311 ganger
førstart.jpg
førstart.jpg (59 kiB) Vist 2311 ganger

#57493  av Amund

jeg hadde 9.34, og 124.9 over mål :wink: som beste.

men gøy var det, synd det var så vått, ellers hadde jeg nok fått litt bedre tider.. :roll:

var litt gøy å parkere en daudi i vert fall :twisted:

#57525  av CelicaTurbo

Det var absolutt gode tider og det var få som klarte noe bedre enn dette, særlig 200sx'ene hadde problemer med å komme under 10 sekunder pga hjulspinn (men enkelte viste godt potensiale med sterk motor pga at dem hadde ganske høy fart over mål).. og så var det amcar muskelbilene da, det må ha vært en ganske kjedelig dag for dem dessverre 8)

#57539  av kennethx

Jeg må nok ha mere HK ja, for jeg hadde "bare" 117km/t over mål på min beste run på 9.22...

#57549  av Morten

Tidene deres viser bare hvor dårlig drag-sjåfør jeg var når jeg bare klarte 9,33 (mener jeg å huske) med 134 i sluttfart.... :roll:

Må nok prøve igjen når Lillegul lever igjen! :wink:

Edit: det var på Furus i våres, ikke nå i helga for de som ikke husker den gamle tråden... :wink:

#57572  av kennethx

Må si meg mektig imponert over amunds 9.34 på kliss vått føre ja, hehe....

#57604  av CelicaTurbo

Morten: med ditt oppsett burde du jo klare i samme området som Markus klarte, og det var vel 8.7 sekunder han fikk eller?

#57618  av Morten

Joda, men det var jo øs, pøs regnvær den gangen jeg kjørte.
Tror det var opphold når Markus kjørte 8.8... men for all del, potensialet for å kjøre raskere enn jeg gjorde er helt klart til stede! :wink:
Gleder meg til å prøve igjen til neste år med nybygde motoren jeg :mrgreen:

#57635  av CelicaTurbo

Ja det tror jeg at du gjør..

men Kenneth, hva er dine planer for motor nå da? :wink:

#57658  av kennethx

Hmm, ja, si det du.... Er jo ikke så mange enkle ting igjen å gjøre. Er stort sett luftfilter, FCD og litt mer trykk. Så begynner det hele å bli litt mer komplisert....men vi får se hva tid og penger kan raske med seg :)