MRQuoc skrev:Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!
Men gutter .. jeg har ett forslag .. vi kan ta det på Fredag på gardemoen ..

MRQuoc skrev:Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!
chris skrev:MRQuoc skrev:Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!
MRQuoc skrev:Kom igjen da gutter!! .. kan vi samle oss og ta en kaffe , kikke på biler .. og lekesitte i andres biler ? .. østlandet østlandet .. kom igjen da ..
vi kan jo ikke la Trøndelag stikke av med flest treff ?! .. argh ..
Stian skrev:neste helg ? helt fint for megMRQuoc skrev:Kom igjen da gutter!! .. kan vi samle oss og ta en kaffe , kikke på biler .. og lekesitte i andres biler ? .. østlandet østlandet .. kom igjen da ..
vi kan jo ikke la Trøndelag stikke av med flest treff ?! .. argh ..Skal du sitte i bilen min?????
![]()
Drømmer må du jo få ha![]()
Tenkte på ett treff etter Street meet på Gardermoen da....
i Drammen,s området.....helga etter???
Stian skrev:Søndag 22/8.....Passer perfekt for min del...greit for min kalender også .. markert nå ..
Passer det for alle ???
Kl 1500 på CC???? Bare for å ha et sted å møtes!
MRQuoc skrev:Passer for meg også.Stian skrev:Søndag 22/8.....Passer perfekt for min del...greit for min kalender også .. markert nå ..
Passer det for alle ???
Kl 1500 på CC???? Bare for å ha et sted å møtes!
noen andre ? hvem tar med kaffe ? :p
MRQuoc skrev:er kos med MK1 , jeg vet om en mørkgrønn MR2MK1 fra røyken , den kjørte uten bakspoiler en liten stund ..Trokke jeg skal prøve meg på å bake noen kaker, kan jo risikere å redusere antall medlemmer her på forumet med det
da ses vi søndag kl. 15 på CC , Stian tar med kaffe og jeg tar med det gode selskapet , Jan-erik .. du tar med kaker ? .. fresh baked cookies ? ;p
jan-erik skrev:jo jøss jan-erik , bowling1 har jo (utrolig nok) bowling , også har dem samtidig go-cart , jeg er med på det meste .. men vi har Elvefestivalen i helga .. ryktene går om heftig gjensyn med Turbonegro .. og sist gang ( 1996 ) .. ble det en ganske lang aften i økonomisk nedtur for lommeboka .. men selvsagt .. jeg kan være duskejente for dereMRQuoc skrev:er kos med MK1 , jeg vet om en mørkgrønn MR2MK1 fra røyken , den kjørte uten bakspoiler en liten stund ..Trokke jeg skal prøve meg på å bake noen kaker, kan jo risikere å redusere antall medlemmer her på forumet med det
da ses vi søndag kl. 15 på CC , Stian tar med kaffe og jeg tar med det gode selskapet , Jan-erik .. du tar med kaker ? .. fresh baked cookies ? ;p
Hva med litt gokart eller bowling for den sakens skyld hvis vi blir noen stykker? Hadde vært artig å funnet på noe annet også når vi først var samlet.