TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff i Drammen og omrÃ¥dene rundt?????

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#56085  av MRQuoc

Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!

Men gutter .. jeg har ett forslag .. vi kan ta det på Fredag på gardemoen ..

#56087  av chris

MRQuoc skrev:Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!

:lol:

#56089  av MRQuoc

chris skrev:
MRQuoc skrev:Chris .. ba vi .. oss østlendinger .. de under sinsenkrysset .. om dine trønderske meninger ? ?!

:lol:
;) :lol:

#56199  av MRQuoc

Kom igjen da gutter!! .. kan vi samle oss og ta en kaffe , kikke på biler .. og lekesitte i andres biler ? .. østlandet østlandet .. kom igjen da ..

vi kan jo ikke la Trøndelag stikke av med flest treff ?! .. argh ..

#56229  av bose

makan. har transport problemer bort til drammen.... er HELT skrapa for penger også.....

#56267  av Stian

MRQuoc skrev:Kom igjen da gutter!! .. kan vi samle oss og ta en kaffe , kikke på biler .. og lekesitte i andres biler ? .. østlandet østlandet .. kom igjen da ..

:roll: Skal du sitte i bilen min????? :roll:
Drømmer må du jo få ha :lol:

Tenkte på ett treff etter Street meet på Gardermoen da....
i Drammen,s området.....helga etter???

#56317  av MRQuoc

Stian skrev:
MRQuoc skrev:Kom igjen da gutter!! .. kan vi samle oss og ta en kaffe , kikke på biler .. og lekesitte i andres biler ? .. østlandet østlandet .. kom igjen da ..

:roll: Skal du sitte i bilen min????? :roll:
Drømmer må du jo få ha :lol:

Tenkte på ett treff etter Street meet på Gardermoen da....
i Drammen,s området.....helga etter???
neste helg ? helt fint for meg :P

passer lørdag ? for flere enn søndag ? ..

#56685  av Stian

Søndag 22/8.....Passer perfekt for min del...
Passer det for alle ???

Kl 1500 på CC???? Bare for å ha et sted å møtes!

#56698  av MRQuoc

Stian skrev:Søndag 22/8.....Passer perfekt for min del...
Passer det for alle ???

greit for min kalender også .. markert nå ..
noen andre ? hvem tar med kaffe ? :p

#56719  av jan-erik

MRQuoc skrev:
Stian skrev:Søndag 22/8.....Passer perfekt for min del...
Passer det for alle ???

greit for min kalender også .. markert nå ..
noen andre ? hvem tar med kaffe ? :p
Passer for meg også.

#56803  av pkgrette

skal se om jeg får med meg en mk1 men jeg har ikke lappen og mk1en min er på verksteden men kansje kopisen min kan.. og vet er flere mk1en i røyken så jeg sakla se om de kan vis jeg møter dem hadde vert kult med et toyota treff
Vedlegg
min mk1
min mk1
mr2.jpg (27.77 kiB) Vist 2785 ganger

#56821  av MRQuoc

er kos med MK1 , jeg vet om en mørkgrønn MR2MK1 fra røyken , den kjørte uten bakspoiler en liten stund ..

da ses vi søndag kl. 15 på CC , Stian tar med kaffe og jeg tar med det gode selskapet , Jan-erik .. du tar med kaker ? .. fresh baked cookies ? ;p

#56823  av jan-erik

MRQuoc skrev:er kos med MK1 , jeg vet om en mørkgrønn MR2MK1 fra røyken , den kjørte uten bakspoiler en liten stund ..

da ses vi søndag kl. 15 på CC , Stian tar med kaffe og jeg tar med det gode selskapet , Jan-erik .. du tar med kaker ? .. fresh baked cookies ? ;p
Trokke jeg skal prøve meg på å bake noen kaker, kan jo risikere å redusere antall medlemmer her på forumet med det :-)

Hva med litt gokart eller bowling for den sakens skyld hvis vi blir noen stykker? Hadde vært artig å funnet på noe annet også når vi først var samlet.

#56864  av MRQuoc

jan-erik skrev:
MRQuoc skrev:er kos med MK1 , jeg vet om en mørkgrønn MR2MK1 fra røyken , den kjørte uten bakspoiler en liten stund ..

Trokke jeg skal prøve meg på å bake noen kaker, kan jo risikere å redusere antall medlemmer her på forumet med det :-)

Hva med litt gokart eller bowling for den sakens skyld hvis vi blir noen stykker? Hadde vært artig å funnet på noe annet også når vi først var samlet.
jo jøss jan-erik , bowling1 har jo (utrolig nok) bowling , også har dem samtidig go-cart , jeg er med på det meste .. men vi har Elvefestivalen i helga .. ryktene går om heftig gjensyn med Turbonegro .. og sist gang ( 1996 ) .. ble det en ganske lang aften i økonomisk nedtur for lommeboka .. men selvsagt .. jeg kan være duskejente for dere :P om lommeboka blir litt presset denne helga ;)

#56910  av Stian

Skal vi si møte på CC på Søndag kl 1500 Da?
den 22/8

SÃ¥ tar vi det derfra.... :shock: