TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ tide med nytt treff i BERGEN???

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#55154  av Amund

Stian skrev:Sitter her å lurer..... :roll:

Kanskje ta en Bergens tur..... :roll: Langt kanskje....
Hadde jo vært moro da...

Noen andre som slenger med over FJELLET DA?????
mrq? hadde jo vert gøy med folk langveis fra!

#55181  av Amund

etter en telefon konferanse med kjelliken, fant vi ut at det må vere litt senere påå kvelden.. han skulle kjøre sin mor til flyplassen... :roll: (kan hun ikke gå... :lol: )

han foreslo rundt 19:00, høres det greit ut for dere andre?

satser på at den hvite mr2'en jeg snakket med i natt sjekker siden for en oppdatert tid i forhold til den jeg gav han..

#55263  av Kjelliken

:D Nei det går ikke så jeg er nødt til å gjøre det siden søs stikker avgårde med den andre bilen..

Men skal være der inne til litt over syv.. sånn er det å bo på landet.... :wink:

#55351  av kennethx

Jeg er med paa 08.08, kommer hjem fra London i morgen.

Nasty sigg amund! :twisted: :twisted:

#55357  av Amund

den var verre :twisted: :twisted:

flott at du kommer! Med på lørdag på krusing også?

#55367  av CelicaTurbo

er akkurat kommet hjem og har ikke oversikt om det er noe som krever min oppmerksomhet på søndag, men jeg antar at jeg kan komme.. rundt 17.00 er foreslått?

#55412  av kennethx

Crusing i morgen høres jo ganske fett ut :)

#55452  av Rolla_RS

Da var jeg kommet hjem og. Jeg er glatt med på møte på Søndag. Bare til å komme med tid og sted så er jeg der! Stian

#55504  av Kjelliken

:? Passer best for meg kl 19 ikke 17 da kan jeg bare være der i noen minutterog liten vits er det liksom håper alle kan komme rundt kl 19 ved skolten var det det??? :roll:

Og Amund lol fin ny signatur. Jeg får vel se hva jeg kan gjøre med det fremmover i tid.. Ser jo lyst ut for ny jobb i nær fremtid :wink:

#55567  av CelicaTurbo

vi prøver kl 19 da altså?

#55580  av MRQuoc

hæææ ? hva meg ? bergen ? idag ? herregud .. dere må jo sifra da :P ..
kan jo ikke legge navnet mitt i en post også håpe på at jeg leser det .. jeg er jo under -lifechanges-, beklagelig vil jeg nok unngå å kjøre så langt med bilen min .. men hadde jeg bare visst det forrige uke , kunne jo jeg forsvåvidt kjørt meg en tur dit , om noen hadde ringt meg eller pm meg da :P ..

meeeeenn siden dere er så teite! ja teite teite .. så rekker jo jeg ikke dette :P mmmmeeeen dere klarer nok å ha det moro uten meg .. selv om det blir hardt ;P

#55583  av Kjelliken

:cry: ja da var alt ødelagt nå som vi trodde vi hadde lagt alt til rette for deg MRQuoc..
Men vi lærer forhåpentligvis at vi må sende deg en pm eller fem nestegang. :wink:

Blir nok en prøve uten like dette ettersom du ikke kommer over likevel. blir trist og ufattelig kjedelig uten deg..

Men vi får trygle om at vår trofaste jostein og Amund for en skikkelig MK I underholdning..
:wink:

#55592  av CelicaTurbo

er ikke sikker om jeg møter.. skal ut og slikke sol med samboeren og det er mulig vi drar til en kompis etterpå istedenfor :)

#55597  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:er ikke sikker om jeg møter.. skal ut og slikke sol med samboeren og det er mulig vi drar til en kompis etterpå istedenfor :)
Prioriteringer MANN!! :evil:

#55606  av spkstrp

okay.. da kommer vi kl 7 da... rett før kino :)