TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Drar man virkelig damer med fet bil ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3784  av Christian

Er vel egentlig sjelden at damer (ikke fjortiser) digger biler...
Har hatt min i 3 år nå og det er kun fjortiser som vrir nakken av seg!
Ikke spes interessert i å kjøre rundt på de likevel :wink:

#3791  av erling

Poenget er at de som er over fjortissalder har logisk nok en mer sofistikert måte å oppføre seg på. De vrenger ikke nakken, man må da faktisk snakke med dem..... De liker også kule biler, fordi de uoppfordret sier at de synes bilen er kul..... Oki? :D

#3806  av CelicaTurbo

tror det viktigste for damene (angående dette emnet altså) er at man har en bil som er spesiell og andre interesserer seg for. Altså at damen har et ønske om å bli observert med kjæresten i en uvanlig og stilig bil istedenfor en rotten 80-talls Golf eller Sirævva :)

#3811  av Goose

Det har du rett i.
Jeg har vært sammen med dama mi i over 2 år nå.
Jeg hadde en gang (beklager Toyota) tanke om å bytte celic'n til en diesel bil ( det var før jeg kjøpte T 23 ).
Fikk klar beskjd fra damen at jeg kan ikke bytte rå bil til en kjedelig stasjonsvogn.

Dama mi går ikke på biler men hun ved foskjellen på biler, og ikke alle biler hun liker.
Hehe.. hun likte bedre 5 år gammel Supra (som vi prøvde i swerige) enn helt ny BMW m3... :D

Så jeg vet ikke, Jeg tror det med dammer og biler kommerann på damens interesse for biler...

#3821  av jumbo

Og jeg tror du har vært veldig heldig med damen din :)

God smak i biler har hun hvertfall!

#3822  av Goose

vet, takk:)

Hun later som hun lissom er ikke interesert, men hver gang når jeg polerer celica'n så ser du sikkelig glis når hun sitter på.. :D

#3845  av CelicaTurbo

dama mi er stolt men ellers uinteressert.. samme kan det være så lenge jeg får gjøre det jeg vil med bilen min uten protester :)

#3848  av Goose

Heldig grisen!

Har ikke så mye frighet jeg.

Siden hun er grafisk gesigner så skal hun være med på å bestemme alt mulig som har med utseende på og inni bilen å gjøre...

Om en eller annen winge passer bedre ller ikke... uff. dette er ikke lett, men sopm regel blir resultatet kanall!

Vet du foresten hva som er foskjellen på luft systemet på en vvti og vvtil motor in nye t23 celica'n?