TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ street meet 13.august

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#54435  av The Doctor

Når er det vi må være der oppe visst vi skal inn på henvist plass?

#54437  av Speeder

The Doctor skrev:Når er det vi må være der oppe visst vi skal inn på henvist plass?
Det bør vel la seg ordne, slik att vi kan reservere X-antall plasser. Og folk kan komme litt urover dagen\kvelden som det passer de.
Men da bør vi få en viss sikkerhet i det først. Mener jeg leste de fikk frist til i dag på SX klubben.

Tar du kontakt med Marius angående dette Chris?

#54440  av chris

jeg skal spørre jeg. hvis vi reserverer et visst antall plasser får vi sikkert ha de plassene uansett, utover dagen og kvelden.

#54572  av jsle

Hei.
Regner med at jeg blir med også.
Dalan bor 100m bortåp her så vi tar sikert følge.

#54577  av jan-erik

Jeg kommer en tur med bilen.

#54616  av Stian

chris skrev:
Stian skrev:Hiver meg på jeg å da...... :D

for vell støtte klubben.....

Men uansett hadde vært kult å treffes føre, for en prat da!!!!
det er flott !! :D (jeg sendte sms på rett nummer i dag ja?)
8) Ja , Fikk med meg det!

#54690  av chris

da har jeg foreløpig notert meg 13 biler, pluss et par usikre (supratt og cameleon)

stian, jan-erik, jsle, chris, speeder, vegar85, dalan, angrykid, phantom3d, arne rebel, mr2turbo, the doctor, mrtwo
Sist redigert av chris den 01 aug 2004 21:08, redigert 1 gang totalt.

#54757  av The Doctor

Jeg kommer jeg å... Skal også få med meg mr.two!

#54763  av chris

The Doctor skrev:Jeg kommer jeg å... Skal også få med meg mr.two!
flott! :D

editerer lista ;)

#54810  av Speeder

chris skrev:
The Doctor skrev:Jeg kommer jeg å... Skal også få med meg mr.two!
flott! :D

editerer lista ;)
Kan du ikke sette opp en i første post da? Så eventuelt nye lesere får det lettere med seg. 8)

#54820  av Speeder

chris skrev:jeg skal spørre jeg. hvis vi reserverer et visst antall plasser får vi sikkert ha de plassene uansett, utover dagen og kvelden.
Har du kontaktet marius enda? Kan vel reservere 20 plasser eller noe da. Så har vi litt å gå på, kommer sikkert noen som bestemmer seg i site liten :)

JEg har forsåvidt ikke bestemt meg heelt selv enda. Men tror vallåkra får annen pri dette året.

#54931  av chris

Speeder skrev:
chris skrev:jeg skal spørre jeg. hvis vi reserverer et visst antall plasser får vi sikkert ha de plassene uansett, utover dagen og kvelden.
Har du kontaktet marius enda? Kan vel reservere 20 plasser eller noe da. Så har vi litt å gå på, kommer sikkert noen som bestemmer seg i site liten :)

JEg har forsåvidt ikke bestemt meg heelt selv enda. Men tror vallåkra får annen pri dette året.
du har nok ikke noe valg denne gangen nei :P ;)

har kontaktet marius ja, men har ikke fått noe svar fra han ennå. skal sende "purring" :)

#54968  av chris

fikk svar nå.. har satt av 20 plasser til oss, og forstod det sånn at vi har de plassene hele tida, at folk kan komme senere altså. jeg er der nok helt fra starten av selv, vil jeg tro.

#54984  av The Doctor

chris skrev:fikk svar nå.. har satt av 20 plasser til oss, og forstod det sånn at vi har de plassene hele tida, at folk kan komme senere altså. jeg er der nok helt fra starten av selv, vil jeg tro.
NÃ¥r er starten egentlig.?

#54989  av Speeder

http://www.bilforumet.net/portal.php?Ar ... 2&cat=NEWS - 13.00

Chris: Sørger de for å merke de plassene på noe vis da? Skulle vel hatt ett sperre bånd av noe slagm hvis oppmøte ellers blir som før. Da kommer og drar det biler hele tiden. Greit å kunne 'sperret' av plassene litt da. Kan jo ikke ha en ford midt inni heller :lol: