chris skrev: Du har noen godbiter der ja. Og Orkanger - Hitra er et så artig strekke at det er nesten verdt turen i seg selvNotert. Så snart jeg har Mr2en tilbake skal jeg til Hitra![]()

chris skrev: Artigste strekket jeg noengang har kjørt med MR2'en min, er nok fra Otta, oppover til Strynefjellet, gamle strynefjellsveien, ned til Stryn, utover de utrolig smale kronglete veiene utover der, forbi Loen, over et fjell jeg ikke husker navnet på, men som hadde sikksakkveier både opp og ned.. og så videre inn til Førde. Ganske langt, men utrolig gøy vei hele veienAh, det området der er bare rått. Laaangt unna Trondheim dog. Kjørte Sogndal - Stryn - Geiranger - Trollstigen i sommer på vei hjem fra Stavanger. Bilder: http://spyderchat.com/phpBB/viewtopic.p ... 50&start=5 Utrolig kul vei - stiligste jeg har kan huske å ha kjørt. Turen igjennom Geiranger var rå.Er liksom time etter time etter time med bare svingete kronglete veier, og stedvis veldig smalt. Man kan faktisk tøye det enda lenger og fortsette E39 videre fra Førde. Masse artige veistrekninger videre, og etter noen timer befinner man seg i Bergen
![]()
Husker også jeg kjørte kystveien til Bodø og hele Lofoten inn på MC for en del år tilbake - den turen skal jeg gjenta med MR2en, garantert.
Lars J
No touchy!