Høres meget interessant ut. Men jeg er skeptisk til å sende penger til en tilfeldig person over nett, man har jo ingen garanti for at motoren faktisk dukker opp og om han tar pengene og forsvinner sitter du jo med skjegget i postkassa?
Btw: Jeg er i en kjedelig situasjon på den måten at jeg ikke kan sette den tilbake til orginal stand pga jeg ikke har orginaldelene lenger. Jeg hadde alt i en kasse stående hos mine foreldre. Men for en tid siden har min far tydeligvis funnet ut at han skulle rydde, så han har kastet alt sammen
Jeg har jo ikke fordeler engang, så å sette den sammen til orginal stand vil kreve så mye deler at det vil omtrnet være like greit å bare kjøpe en ny motor siden jeg da må ha fordeler, fordelerlokk og rotor, resistorpakker til dyser og bensinpumpe, orginalt ledningsnett, coil, tenningsmodul, mapsensor for turbotrykk, orginale dyser, fuelrail, bensintrykksregulator, tvis, div vakumklokker osv osv. Så det tror jeg jeg bare kan gi opp først som sist :\
Jeg får nok prøve å få det til å se så orginalt ut som mulig og fjerne mest mulig lyd. Jeg har pr i dag et TKO anlegg, det stilleste de har, men likevel bråker det for mye pga HKS kammene osv hører en fort at motoren ikke er helt orginal. Dette hadde ikke vært noe problem om bilen var helt orginal, men det er jo ikke min.
Er det noen som har et eksosanlegg liggende som jeg kan få kjøpe? Tenker da på bakre del og B-pipen, altså alt fra downpipen og bakover.. ?