mr292 skrev:hvordan er denne å kjøre kontra original 3s-gte? og hvordan gjorde du det med motorfestene?
kansje dette er noe for meg? står en camry v6 utenfor jobb som er til salgs. og jeg er lei av å ikke ha skilt på mr2n :p
Tja, nå har ikke jeg kjørt utrimma gte på votter og vinter, men mener da at gte'n er sprekere, men selvom turboen lader tidlig og jevnt så blir det jo alltids litt lag.
V6'ern er der med en gang du tråkker på gassen, og lyden (trodde ikke jeg skulle si dette...) er grommere enn i gte'n.
Motorfeste kjøpte jeg fra woodsport.co.uk.
En 3sgte ombygging er mye enklere da, får liksom alt ferdig som passer til det.
Med v6 er det litt mer jobb, men overkommelig, ting passer liksom ikke helt 100%
Bensintilførsel, alle vannslanger, svinghjul, clutch, motorfeste og ledningsnett er vel det som må fikses på en eller annen måte.
Jeg kjørte på med innstillingen om at dette skulle bli ett super busjettbygg, men det har ballet på seg litt uansett 
 
  
Men helt klart verdt det!
Bare kjør på! Jeg har oppskriften på ledningsnettet 
