MRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden

Fortune Favors The Brave
					 						
            MRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden

inzane2012 skrev:Må huske at dette ikke blir noen hverdagsbil nå daMRPETTER skrev:Tror nok det blir en god del mer lyd, men det er bare tøfthehe, det er bare noe du sier nå, etter å ha kjørt med det sånn i 2-3 mnd så blir di sikkert drit lei av den konstante duren fra dekka og vinden

 
  
  )
 ) HÃ¥per du tar masse bilder underveis
 HÃ¥per du tar masse bilder underveis 
john_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bil
Hva med å dra en stor luftkanal fra framfangeren, gjennom radiatoren og opp av panseret?
Da går airflowen fortsatt inn i radiatoren, men ut oppå bilen, så det blir vacuum under. (Så det på en time attack mr2)
Følger medHåper du tar masse bilder underveis

john_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bilBygg "flat underbody panels" på den
Hva med å dra en stor luftkanal fra framfangeren, gjennom radiatoren og opp av panseret?
Da går airflowen fortsatt inn i radiatoren, men ut oppå bilen, så det blir vacuum under. (Så det på en time attack mr2)
Følger medHåper du tar masse bilder underveis
 Da blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den
 Da blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den  Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min
 Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min  
Toms_3S-GTE skrev: Bygg "flat underbody panels" på denDa gjelder det å ha riktig stuk på bilen, hvis ikke blir det takeoffDa blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den
Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min

 Det skal visst gi godt merkbar forskjell i stabiliteten
 Det skal visst gi godt merkbar forskjell i stabiliteten 
MRPETTER skrev:er det som er meningen mer border sitt venta panserjohn_e skrev:Ser ut til at det blir en skikkelig bil
Hva med å dra en stor luftkanal fra framfangeren, gjennom radiatoren og opp av panseret?
Da går airflowen fortsatt inn i radiatoren, men ut oppå bilen, så det blir vacuum under. (Så det på en time attack mr2)
Følger medHåper du tar masse bilder underveis
Bra forslag: )
Har sett samme oppsett jeg også: ) bra at noen følger med, blir mye mer moro og bygge bil da: )
 å hindre "front end lift" som følge av at lufta ikke har noen plass å gjøre av seg etter den passerer gjennom radiatoren...
 å hindre "front end lift" som følge av at lufta ikke har noen plass å gjøre av seg etter den passerer gjennom radiatoren...Toms_3S-GTE skrev:du tenker på undersiden av bilen nå sant? mr2'n har jo i for seg "flat underbody panels" orginalt da, er vel 4 plater til sammen fra fronten og bak til motoren, men helt flatt bør det vel ikke vere, best er å få lagd til en skikkelig diffuser fremme og venturi kanaler bak...
Bygg "flat underbody panels" på denDa blir den sugd mot bakken når du får litt fart på den
Tenkt å gjøre det selv når jeg har daglig tilgang til bilen min
du tenker på undersiden av bilen nå sant? mr2'n har jo i for seg "flat underbody panels" orginalt da, er vel 4 plater til sammen fra fronten og bak til motoren, men helt flatt bør det vel ikke vere, best er å få lagd til en skikkelig diffuser fremme og venturi kanaler bak...Tenker på noe lignende dette:

 karbon blir nok for dyrt og glassfiber er vel ikke holdbart nok..
 karbon blir nok for dyrt og glassfiber er vel ikke holdbart nok..inzane2012 skrev:hadde vert rått med noe sånt noe ja, i børsta alu eller noe såntBørsta alu hadde også vært dyrt !karbon blir nok for dyrt og glassfiber er vel ikke holdbart nok..
 Børsta aluminium kan man lage selv, så det er ikke dyrere enn aluminiumen selv
 Børsta aluminium kan man lage selv, så det er ikke dyrere enn aluminiumen selv 
 Er vell ikke store poenget å ha en uten å ha gjort ting skikkelig på undersiden da. Og man må jo lage det til slik at dem går an å ta av uten å måtte kappe vekk hele dritten
 Er vell ikke store poenget å ha en uten å ha gjort ting skikkelig på undersiden da. Og man må jo lage det til slik at dem går an å ta av uten å måtte kappe vekk hele dritten 

ad92 skrev:Er vell en smule upraktisk og unødvendig på en bil som skal brukes mer en på banetreff og søndagsturer. Pluss, man børr ha peiling på hva man gjør på når man lager til, tror ikke aerodynamikk er bare bareUpraktisk er det nå med styling også, men er det noe hinder?
 Skal du ha deg praktisk bil kjøper du en stasjonsvogn... Mr2 skal være underholdende
 Skal du ha deg praktisk bil kjøper du en stasjonsvogn... Mr2 skal være underholdende 

john_e skrev:ad92 skrev:Er vell en smule upraktisk og unødvendig på en bil som skal brukes mer en på banetreff og søndagsturer. Pluss, man børr ha peiling på hva man gjør på når man lager til, tror ikke aerodynamikk er bare bareUpraktisk er det nå med styling også, men er det noe hinder?Skal du ha deg praktisk bil kjøper du en stasjonsvogn... Mr2 skal være underholdende
For å si noe om hvor viktig aero faktisk er, så begynner det å vibrere i forstillinga når man passerer 100 uten å ha på plastdekslene rundt framhjulene. Så du får tro hva du vil, men det er faktisk en big deal
