Erlend skrev:Morsomtjeg husker den episoden .. var tilstede der noen timer etterpå .. :\ tente et lys .. for Supra'en .. kjøtthuen som døde var fra Vestlandet , han råkjørte i morgenrush'en eller ettermiddagsrush'en .. ( husker jaggu ikke tidspunktet )![]()
Men vi må huske at det var en i svart Supra som kjørte villmann på E18 ved Tønsberg for et par år siden nå snart, og han døde av det... Knuste en flott Supra også. Går an å ha det moro i bil, men også kjøre trygt
kennethx skrev:hey, jeg er uskyldig!..og jeg som var så sikker på at det var du
Gjertsen skrev: Hehe ja du mener det ja @lpher;p
usj jeg drømmer om en Surpa en dag ass.. unner alle som har en.. innen jeg er 30 ska jeg ha hatt en supravaffal lov å drømme.....
MRQuoc skrev:Fyren var fra sogndal og heilt sikkert rusa....Erlend skrev:Morsomt![]()
jeg husker den episoden .. var tilstede der noen timer etterpå .. :\ tente et lys .. for Supra'en .. kjøtthuen som døde var fra Vestlandet , han råkjørte i morgenrush'en eller ettermiddagsrush'en .. ( husker jaggu ikke tidspunktet )
han la seg på venstre side av motgående kjørefelt ..!!! Ingen politi som rakk frem før det var for sent ..
@lpher skrev:Om dere mener den mkIV'en som tryna for et god stund sia....så var ikke den svart...den var Antracit farget...slik som min....greit
@lpher
@lpher skrev:Om dere mener den mkIV'en som tryna for et god stund sia....så var ikke den svart...den var Antracit farget...slik som min....Antracit ja! er jo så si svart det da! antracit er vel litt mere grått!! :p
@lpher
Gjertsen skrev:er et ganske langt sprang mellom antracit og svart, bare så det er sagt@lpher skrev:Om dere mener den mkIV'en som tryna for et god stund sia....så var ikke den svart...den var Antracit farget...slik som min....Antracit ja! er jo så si svart det da! antracit er vel litt mere grått!! :p
@lpher
Gjertsen skrev:LOL
Antracit ja! er jo så si svart det da! antracit er vel litt mere grått!! :p