TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem kommer pÃ¥ landstreff?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#45937  av hmsilset

jeg kommer :P Sengeplass bestillt for ei
natt foreløpig

#45946  av Alexander G

Jeg kommer, Erling kommer og vi tar med to kamerater som ikke har Toyota, men skal bli frelst :twisted:

#45951  av CelicaTurbo

KK-ma70: jeg må nesten ta forhåndsbetaling for de rommene, du trenger ikke datakunnskaper for å betale en giro :) Men, det er fremdeles rom ledig så det ser ikke ut til at du har umiddelbar hast der..
 #45952  av bose

chris skrev:Kan vi få vite hvem som blir med på landstreffet i juni?

(ja, jeg veit jeg har lagt opp egen tråd under treff/møter også, men det er så mange som ikke leser den delen av forumet)

fortløpende liste etterhvert som dere svarer her:

meg selv
kennethx
bose
jan-erik
kk-ma70 & dame
turbo4x4 (?)
celicaturbo
speeder
supratt & s10ne
sindrejl
jostein
goose
hmsilset (foreløpig ei natt)
mrq (dagsbesøk?)
alexander g (+passasjer)
erling (+ passasjer)
Tror remi vil være med oxo. skal spørre han og sende han link hit. siden han ikke er verdens mest aktive person på forumet.

#45953  av Gjertsen

sorry :oops: jeg kommer nok ikke :cry:
men dere andre får kose dere som FAEN :D
 #45957  av chris

bose skrev: Tror remi vil være med oxo. skal spørre han og sende han link hit. siden han ikke er verdens mest aktive person på forumet.
linken hit ligger som topic på irc-kanalen nå.. og der er han ganske så aktiv :)

gjertsen: bor ikke du "rett rundt svingen" da? synd du ikke kan være med.

#45969  av @lpher

No can do for meg dessverre... :cry: Madammen kan bare ta ut ferie i denne perioden...og vi lovte oss selv Kreta tur i sommer...sånn da ble det dessverre kræsj.... :?

Så...dere får fryse litt for meg å da...når jeg ligger på stranda med en kald pils i hånda...å myser på fruntimmerne som sprader forbi! :lol:

@lpher

#45972  av Goose

Som jeg sa: jeg er med, med meg kommer det en fyr som vil ha celica når han blir 18.
Og hvis jeg finner noen som har ledig pasasjer sete så har jeg en annen kamerat som vil være med..

Noen som har ledig sete ?

#45980  av CelicaTurbo

ledig sete fra hvor da? Uansett går vel kolonnen fra Trondheim forbi i distriktet ditt :)

#45983  av Goose

fra Kongsberg eventuelt Drammen...

Du Kristian... Har du send masse PM eller mail angående treffet?
Det er flere som ikke sjekker forumet med mottar epost eller beskjed når det har kommer PM melding...
Kan være lurt for å få alle oppmerksomme om treffet...

#45992  av Speeder

Goose skrev:fra Kongsberg eventuelt Drammen...

Du Kristian... Har du send masse PM eller mail angående treffet?
Det er flere som ikke sjekker forumet med mottar epost eller beskjed når det har kommer PM melding...
Kan være lurt for å få alle oppmerksomme om treffet...
Ingen dum ide, å sende til alle som er registrert her... Burde vel ikke være noe problem.

Goose; per dags dato har i allefall jeg ett ledig sete + 2 halve :lol:

#46007  av Dalan

Regner med jeg er med fra fredag til lørdag, henter en '90 MR2 neste torsdag, så da har jeg "lov" til å være med å :P
Jobber søndagen, så får holde med en natt :)
Gidder ikke si sikkert og betale før jeg har henta bilen.. :)

p.s. skal jeg nedover har jeg plass til en, mellom elverum og ned dit vi skal :)

#46009  av Goose

flott, viste jeg kan kunne regne med dere... da blir espen gald... :)

#46024  av Stian

Jeg kommer jeg også, skal bare få ut finger og betale.. :roll:

#46025  av chris

Stian skrev:Jeg kommer jeg også, skal bare få ut finger og betale.. :roll:
flott det! skal du ha med deg passasjer?