TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En pizza blir til....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#42974  av kennethx

Bare 50? Det var da litt lite, jeg tygger minst 130 ganger for hver bit. hehe, neida, helt erlig så aner jeg ikke hvor mange ganger jeg tygger, men jeg er sikker på at så mange mais jeg har, så må noen bli skvist :)

#42977  av CelicaTurbo

akkurat, og noen andre maisbiter blir ikke det :) Kjekk diskusjon :lol:

#42982  av cameleon

Jeg har prøvd det der med å tygge maten 50 ganger, og etter det er det egentlig ganske vanskeig å svelge etterpå. En lunken gjørme som halsen sliter med å få tvunget ned hvor du samtidig lurer på om brekingene snart kommer. Nei spis og vær glad, og ikke bry dere om deres lage brune ikke helt har den shapen og rette fargen i ny og ne :P

#42995  av chris

Jeg tror jeg velger å IKKE studere den lange brune, for å se om noen maisbiter kommer ut igjen :mrgreen:

#42996  av kennethx

chris skrev:Jeg tror jeg velger å IKKE studere den lange brune, for å se om noen maisbiter kommer ut igjen :mrgreen:
Tror jeg må si meg enig i det :)

#43001  av cameleon

Hihi :mrgreen:

#43048  av larsst185

:shock: .. :D

#43220  av erling

CelicaTurbo skrev:tørr jeg informere om at mais ikke blir fordøyd i kroppen og kommer hele ut igjen? Rimelig uggent altså :lol:
Maisen er vel det eneste som ikke er uggen da? :mrgreen:

#43236  av chris

erling skrev:
CelicaTurbo skrev:tørr jeg informere om at mais ikke blir fordøyd i kroppen og kommer hele ut igjen? Rimelig uggent altså :lol:
Maisen er vel det eneste som ikke er uggen da? :mrgreen:
Egentlig burde man vel si at maisen er det eneste som IKKE er uggent når det kommer ut igjen :mrgreen: