Skal ikke være så vanskelig å montere en slik. har selv en elektronisk boost kontroller, men det er HKS EVC. men fungerer på akkurat samme måten. Du har en styreenhet i kupeen, og en elektrisk solenoid i motor rommet der du har en nippel til vakum sensing, og 2 til turboen, hvordan den da slipper ut luft for å regulere turbo trykket. Er mange fordeler med en slik. Du får nøyaktig trykk i motsetning til de manuelle, og de har også en anti lag funksjon. Iallefall HKS sin lærer seg selv spoolup kurven på turboen og kjører antilag utifra det. Regner med Apexi sin gjør det samme.
1 bar er vel det som er ansett som trygt med orginalt bensinsystem. Ang Topp-pakning så tror jeg ikke den er det svakteste punktet. Jeg kjørte i 3 år med 1,3 bar på orginal topp pakning og hadde aldri noe problemer med den. Så tror den er veldig undervurdert.
1 bar er vel det som er ansett som trygt med orginalt bensinsystem. Ang Topp-pakning så tror jeg ikke den er det svakteste punktet. Jeg kjørte i 3 år med 1,3 bar på orginal topp pakning og hadde aldri noe problemer med den. Så tror den er veldig undervurdert.

- MR2 TURBO -