Pablo francisco er helt konge han også. Fakk yaaah

brrrrRRR.....domp domp...domp domp.......Iiin the ziiity....youu muzzzt fighttt to survaiiiv....... hehe

bullit skrev:Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkestecårina. vi nid to get æut of ere...dei kåmmin får mai tåtiaaas!! get dæææon..."double the action" get dæææon agen!!!Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det...
cameleon skrev:Lissan to mee, diis a' maaj totijjas and aim natt gån to giv dem app heaa!!bullit skrev:Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkestecårina. vi nid to get æut of ere...dei kåmmin får mai tåtiaaas!! get dæææon..."double the action" get dæææon agen!!!Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det...
Dalan skrev:cameleon skrev:Lissan to mee, diis a' maaj totijjas and aim natt gån to giv dem app heaa!!bullit skrev:Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkestecårina. vi nid to get æut of ere...dei kåmmin får mai tåtiaaas!! get dæææon..."double the action" get dæææon agen!!!Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det...
Little tortilla boy
CreeVal skrev:Personlig har jeg fått veldig sansen for Eddie Izzard.Helt enig!
Så Pablo Francisco her forleden, men jeg føler det er litt for generellt.
Jeg vet ikke, men jeg liker den nonsense type humor som Eddie Izzard har.
"CAKE OR DEATH!", "Ehm... Cake please..", "Very well! Give him cake!"