TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stand-up comedy

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#158805  av MacBain

Ingen som har nevnt Bill Hicks :shock:, er kongen av standup.
Ellers er jo Richard Pryor genial.
Noen flere som er vært å høre på; Billy Connolly, David Cross, Dennis Miller, Ray Romano.

#158907  av cameleon

MÃ¥ nevne Dennis Leary i samma slengen. utrolig dyktig fyr.
Pablo francisco er helt konge han også. Fakk yaaah :lol:

brrrrRRR.....domp domp...domp domp.......Iiin the ziiity....youu muzzzt fighttt to survaiiiv....... hehe :lol:

#159356  av bullit

Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkeste :D Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det... :P

#159362  av celicat23

Carlos Mencia har bra stand up. Må ikke dømme han ut fra serien hans som gikk på hbo (?), for det var absolutt en utvannet versjon av standup show'et hans.

John Leguizamo (stemmen til "Sid the sloth" i ice age) gjorde ett stand up show. Tror det var noe HBO sendte. Det er ivertfall utrolig bra. Han lener seg ikke på overdreven bruk av "the F word" og lignende billige triks for å dra frem noe latter. Konge show.

Men ingenting overgår Eddie Murphy's stand up show "delirious". For de som bare har sett "raw", og syns det var hysterisk... Se delirious - det er enda bedre!!

#159618  av mr_2

Rodney Carrington for de som liker litt redneck/white trash-humor :D

#159836  av Wishmaster

Bill Engvall har noen brae, og Dat Phan!!!

#160423  av cameleon

bullit skrev:Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkeste :D Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det... :P
cårina. vi nid to get æut of ere...dei kåmmin får mai tåtiaaas!! get dæææon..."double the action" get dæææon agen!!! :D

#161162  av CreeVal

Personlig har jeg fått veldig sansen for Eddie Izzard.
Så Pablo Francisco her forleden, men jeg føler det er litt for generellt.

Jeg vet ikke, men jeg liker den nonsense type humor som Eddie Izzard har.
"CAKE OR DEATH!", "Ehm... Cake please..", "Very well! Give him cake!"

#161166  av Dalan

cameleon skrev:
bullit skrev:Kompisene jeg bor med har det meste av stand up på pc`n, og ja Pablo Francisco må være klodens morsomste person. Anbefaler også at dere laster ned litt fra madtv(tenker da spesielt på parodiene av arnold schwashevaseneger). David Chapelle har også noen geniale parodier på Rick James og Prince. Anbefales på det sterkeste :D Jeg ler ihvertfall bare jeg tenker på det... :P
cårina. vi nid to get æut of ere...dei kåmmin får mai tåtiaaas!! get dæææon..."double the action" get dæææon agen!!! :D
Lissan to mee, diis a' maaj totijjas and aim natt gån to giv dem app heaa!!
Little tortilla boy :mrgreen:

#161185  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:
Lissan to mee, diis a' maaj totijjas and aim natt gån to giv dem app heaa!!
Little tortilla boy :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#161186  av @lpher

CreeVal skrev:Personlig har jeg fått veldig sansen for Eddie Izzard.
Så Pablo Francisco her forleden, men jeg føler det er litt for generellt.

Jeg vet ikke, men jeg liker den nonsense type humor som Eddie Izzard har.
"CAKE OR DEATH!", "Ehm... Cake please..", "Very well! Give him cake!"
Helt enig! :D De tidligste showene hans er jo en prøvelse for lattermusklene...uansett hvilken type humor man liker! :D