TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg vurderer seriøst en IS 200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #304234  av sikkerhet

Amund skrev:Fin bil :D
Kvar holder du til i verden?
Jeg bor ikkje langt fra deg.... Sotra.... Nærmere bestemt Skogsvåg.....
 #304311  av sikkerhet

Amund skrev:Såpass ja, godt at det kjem fleire Lexus'er i området!
Yepp... Lexusen kjøpte jeg i Oslo og plasserte på gardemoen..... Skal ned til "gullet" imorgen.... Deretter en liten uke i Oslo før det bærer over fjellet natt til fredag om en uke.... Det skal bli godt å få den i hus.....
 #308489  av Geir

Serviceinnstilt kar det der. Har alltid fått kjappe svar pr mail og tilbud om å komme innom verkstedet i Oslo når jeg har lurt på noe. Er nok et trygt kjøp!
 #308728  av lexusmann

Var en flott bil, da....135k km, er det mye?Kjører mye selv, så den hadde nokså snart gått opp til 150k km, tenker jeg...men er slitesterke motorer... :wink:
 #308745  av sikkerhet

pekle skrev:
pekle skrev:Ganske sikker på at det var ein fyr hos Toyota Storo som hadde sin 200 automat kompressor på finn.no i vår, så det går nok an.
Kanskje ikkje så relevant lenger, men nå er den til salgs igjen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15593455

Relevant og relevant ja............
No har eg no kjøpt meg en flott IS (med automatkasse).... Jeg er ikke helt fremmed for kompressor og som du påpeker er det tydeligvis blitt gjort.... Men det er dette med holdbarheten..... No har no bilen min kun gått 50 000 km så "sleten" er den ikke. På en annen side er jeg ikke ute etter å gjøre den "sleten" heller....