Side 2 av 2

Re: Hei. Ang. EU godkjenning & Turbo.

Legg innLagt inn:23 mai 2008 23:21
av jumbo
Larsen skrev:
marlboro1310 skrev:med oppgradert elektronikk (sprut) større IC og full eksos fra dp gjør vel ikke sakene bedre på avgassfronten?? :?:
Hvis motoren er i grei stand og varm kjørt før kontroll så greier den fint kravene til avgass, selv uten katalysator. Må bare passe på at du har riktig bensinblanding i målepunktene.
På tomgang - ja.

Elevert tomgang (2000+ rpm) uten kat kan du nok i praksis glemme at går bra.

Re: Hei. Ang. EU godkjenning & Turbo.

Legg innLagt inn:23 mai 2008 23:24
av marlboro1310
da får vi satse på at det i teorien går bra :roll:

Re: Hei. Ang. EU godkjenning & Turbo.

Legg innLagt inn:24 mai 2008 09:01
av Larsen
jumbo skrev:
Larsen skrev:
marlboro1310 skrev:med oppgradert elektronikk (sprut) større IC og full eksos fra dp gjør vel ikke sakene bedre på avgassfronten?? :?:
Hvis motoren er i grei stand og varm kjørt før kontroll så greier den fint kravene til avgass, selv uten katalysator. Må bare passe på at du har riktig bensinblanding i målepunktene.
På tomgang - ja.

Elevert tomgang (2000+ rpm) uten kat kan du nok i praksis glemme at går bra.
Fungerte på min(på forhøyet tomgang) og det er flere andre som tydligvis har greid det.

Re: Hei. Ang. EU godkjenning & Turbo.

Legg innLagt inn:24 mai 2008 12:56
av jumbo
Larsen skrev:Fungerte på min(på forhøyet tomgang) og det er flere andre som tydligvis har greid det.
Vel det er jo knallbra det dersom det går. Har hørt det motsatte fra omtrent alt som kan krype og gå av forståsegpåere, men om de tar feil er jo det bare bra.