TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cameleonbladet.no Trondheim Trondheim :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#35906  av supratt

Jævli bra, du har pinadø litt for lite å gjøre og en jævla god fantasi.
:twisted:

#35944  av MR2turbo

:lol: :lol: Skikkelig bra Kim!
Litt greit for oss å vite hvordan dere har det der oppe :mrgreen:

#35946  av chris

MR2turbo skrev::lol: :lol: Skikkelig bra Kim!
Litt greit for oss å vite hvordan dere har det der oppe :mrgreen:
Kommer du på besøk eller? :mrgreen:

#35954  av MR2turbo

hehe, håper at vi kan svinge innom å ta ett besøk på kaia, når vi er på vei til ACR i Juni :D
Da blir det vel børning??? :lol:

#35957  av chris

MR2turbo skrev:hehe, håper at vi kan svinge innom å ta ett besøk på kaia, når vi er på vei til ACR i Juni :D
Da blir det vel børning??? :lol:
Hehehehe, såklart :mrgreen:

For ikke å glemme alle jentene som bare sitter og venter da :D

#35973  av memo

ja dere har med å komme dere oppover hit :D

så at du hadde meldt deg på markus, skal bli moro å se bilen din in real life :)

#36025  av jan-erik

Bra skrevet Kim!

Regner med at det blir stopp i Trondheim enten på vei oppover eller nedover fra ACR. Må jo sjekke at det som skrives her er sant :-)

#36104  av sindrejl

se hva du har gjort Kim.. nå må vi svinekjøre bare for å vise folk at ryktet er sant... vent litt.. *titte på et par videoer fra forrige treff* ah.. vi kjører jo alltid sånn :P

#36142  av chris

sindrejl skrev:se hva du har gjort Kim.. nå må vi svinekjøre bare for å vise folk at ryktet er sant... vent litt.. *titte på et par videoer fra forrige treff* ah.. vi kjører jo alltid sånn :P
eneste vi trenger å gjøre, er jo å henge litt på kanalen, og børne litt :D

#36157  av cameleon

Hehe, det blir nok en opplevelse for dere å komme hit til trondheim å hilse på oss trøndergutta :D Om det blir mye burning når dere kommer får vi vel se nermere om. Noen av oss må jo ta det litt roligere enn andre :roll:

Men sprengkåte fjortisser med trange bukser og string opp til halsen kan jeg love dere :D Bare følg etter oss lokalkjente og bli med til kanalen mellom 23.00-02.00 en fredag-lørdags kveld/natt, så får dere se utvalget. Her har vi jenter i alle størelser og fasonger. Noen for de som liker å ha noe å ta tak i og for de som liker de litt mindre :mrgreen:

#36162  av sindrejl

*le* og alle er like billige og lette å få tak i :D om du da ikke velger ei som senker bilen din da..

#36164  av cameleon

sindrejl skrev:*le* og alle er like billige og lette å få tak i :D om du da ikke velger ei som senker bilen din da..
:mrgreen:

Kanskje det er et alternativ til de som ikke har råd til senkesett :mrgreen: I så tilfelle kan de jo late som om de har justerbart :P

#36241  av FalcoN

niCe 8) guttaboyz på nye eventyr :wink:

#36303  av venague

jeg jobber i adressa, og kan informere om at vår eksoshungrige ( :roll: ) bil & motor ansvarlige nylig pensjonerte seg. kanskje det dukker opp en stilling du kan søke på cameleon ? :wink:

#36310  av cameleon

venague skrev:jeg jobber i adressa, og kan informere om at vår eksoshungrige ( :roll: ) bil & motor ansvarlige nylig pensjonerte seg. kanskje det dukker opp en stilling du kan søke på cameleon ? :wink:
Hehe, ja det hadde vært noe det :D Skulle i alle fall ha sprita opp bil og motordelen deres. Til en viss grad selvfølgelig.
Eneste problemet her er at jeg har ikke bestått eksamen på vgs, så tviler jeg hadde fått noe hehe. Men.. no guts no glory, ey :wink:

Du kan hilse folkene på adressa og si at skaffer de meg en jobb der oppe skal jeg moonwalke fra den ene enden av adressa til den andre og synge combaya :P