kjøpte for over 700$ 2 år siden.var litt dårlig kurs da.det var impulskjøp i butikk når jeg var der,så ble litt dyr.
02 Lexus is200 m/ KW variante 3 coilover
Tjuls skrev:Ikke meningen å gå helt off topic her, men kommer et lite innlegg til her.Det er til du har prøvd manuell kassa til Lexus
Du kjøpte spillern i statene, det vil vel si at det er en del funksjoner som ikke fungerer helt optimalt? Radioen fungerer vel ikke? Er det ikke forskjell på NTSC og PAL på DVD også?
Jeg hadde 3 ting som jeg skulle ha på lex'n når jeg handla den.. Det var manuell, skinn og sport. Det viste seg at ikke var så enkelt å finne. Reiste da til gardermoen for å teste en med automat, og forelska meg HELT. Skal aldri ha manuell igjen!
KK-ma70 skrev:Hadde nok kanskje falt for den også, om jeg hadde testa den først.. Men jeg har 45 min med kø til jobb hver dag, og da er det ikke det samme med manuell..Tjuls skrev:Ikke meningen å gå helt off topic her, men kommer et lite innlegg til her.Det er til du har prøvd manuell kassa til Lexus
Du kjøpte spillern i statene, det vil vel si at det er en del funksjoner som ikke fungerer helt optimalt? Radioen fungerer vel ikke? Er det ikke forskjell på NTSC og PAL på DVD også?
Jeg hadde 3 ting som jeg skulle ha på lex'n når jeg handla den.. Det var manuell, skinn og sport. Det viste seg at ikke var så enkelt å finne. Reiste da til gardermoen for å teste en med automat, og forelska meg HELT. Skal aldri ha manuell igjen!NYDELIG
Tjuls skrev:Det har du fulstendig rett omKK-ma70 skrev:Hadde nok kanskje falt for den også, om jeg hadde testa den først.. Men jeg har 45 min med kø til jobb hver dag, og da er det ikke det samme med manuell..Tjuls skrev:Ikke meningen å gå helt off topic her, men kommer et lite innlegg til her.Det er til du har prøvd manuell kassa til Lexus
Jeg hadde 3 ting som jeg skulle ha på lex'n når jeg handla den.. Det var manuell, skinn og sport. Det viste seg at ikke var så enkelt å finne. Reiste da til gardermoen for å teste en med automat, og forelska meg HELT. Skal aldri ha manuell igjen!NYDELIG