TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gørr kjedelig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#35851  av SupraTurbo

Da jeg var ute å handla i dag så møtte jeg i ei rundkjøring noen som ligna fælt på en supra mklll uten vinge. Slo fast at det måtte være det. Da jeg var ferdi å handle bestemte jeg meg for at jeg bare måtte kjøre meg en tur for å se om jeg så den igjen. Å jo f**n i første rundkjøring igjen der var den... Fikk huka tak i fyr å fortalte om sia og forskjellig. Han bodde på flatanger men hadde leilighet her i Steinkjer. Så det spørs om jeg kanskje ser mer til han og om han viser seg her inne...!! :) :D

#35898  av @lpher

chris skrev:
er med jeg
Cool...da legger jeg ut mer info...etterhvert som jeg kommer over det :-)

@lpher

#35900  av @lpher

SupraTurbo skrev:Da jeg var ute å handla i dag så møtte jeg i ei rundkjøring noen som ligna fælt på en supra mklll uten vinge. Slo fast at det måtte være det. Da jeg var ferdi å handle bestemte jeg meg for at jeg bare måtte kjøre meg en tur for å se om jeg så den igjen. Å jo f**n i første rundkjøring igjen der var den... Fikk huka tak i fyr å fortalte om sia og forskjellig. Han bodde på flatanger men hadde leilighet her i Steinkjer. Så det spørs om jeg kanskje ser mer til han og om han viser seg her inne...!! :) :D

What did i tell you?!! :D Keep this up...og du ender opp med fanget fullt av toyota-sportsbil-entusiaster serru! ;-)

@lpher