Side 2 av 2
Re: BGK arrangerer banekjøring 6 april på Eikås
Legg innLagt inn:06 apr 2008 19:12
av Daniel HS
toyparts/mvp norge skrev:Daniel HS skrev:toyparts/mvp norge skrev:Var å herjet der i dag med celica supran, den ble skrudd sammen i panikk i helgen og jeg må si meg GODT fornøyd slik den funker i år, bilen er MYE mer stabil og tilgivelig nå enn i fjor, gleder meg til jeg får på coilovers framme om ikke lenge.
Må bare få si at den bilen er rå! Fett utseende, feit lyd, og ser ut til å gå greit!
Lov å spørre hvor mye hk det er i bilen?
Og det er bare å si ifra hvis du trenger en passasjer der ute en dag 
bremst og justert i helgen endte på 609hk og 758nm målt på hjulene, på eikås i dag kjørte jeg et par runder med full pøs men feste eksisterte ikke så ble begrenset til grunntrykk som gir 555rwhp og ca 650-680nm
å være med en runde eller 5 kan sikkert ordnes.
Høres bra ut...
Nei, så ikke ut som du slet med å få den til å slippe, men syntes det ble vel glatt og sleipt på slutten utpå der!
Re: BGK arrangerer banekjøring 6 april på Eikås
Legg innLagt inn:07 apr 2008 18:07
av Amund
Kvar er veltebøylen på denne bilen? Siden det står i reglementet at cabber skal ha hardtop eller veltebøyle så regner eg med at den har det, men kvar er den??

Re: BGK arrangerer banekjøring 6 april på Eikås
Legg innLagt inn:07 apr 2008 18:29
av toyparts/mvp norge
Amund skrev:Kvar er veltebøylen på denne bilen? Siden det står i reglementet at cabber skal ha hardtop eller veltebøyle så regner eg med at den har det, men kvar er den??

sikkert inni a-stolpen

bgk er så opphengt i sikkerheten, gammal vlvo 240 med 4stk i bilen er helt ok på banen, er ikke mye god sikkerhet det vil jeg si.
Re: BGK arrangerer banekjøring 6 april på Eikås
Legg innLagt inn:13 apr 2008 13:45
av Carinaxli
Mener det er kommet nye regler angående cabber på banekjøringene.
Re: BGK arrangerer banekjøring 6 april på Eikås
Legg innLagt inn:13 apr 2008 16:37
av Amund
Men prøveskilter på ein EU-godkjent bil er fy-fy? Nei, takke seg til tida når det var essokickers som arrangerte, og ingen hadde problem med det!