Neo skrev:her er ett bilde av min.. har satt i ice blue pærer, ganske fint..Neo: Du kunne nå ha kostet snøen av panseret før du tok bilde, hehe..

Jepp, iceblue parkpærer gjør seg, jeg selv har erstattet med led-iceblue. Ble litt skarpt, men dog..

For å henge meg på den angeleyes-diskusjonen litt til, dette hører faktisk til BMW, slik er det bare. BMW kommer ut med dette orginalt på sine biler i dag. Lexus og BMW (3-serie) har vært nærmeste konkurenter siden Lexus IS200/300/Altezza kom ut. Siden den gang har det vært en stille strid i hvem som var best. Delte meninger har det bestandig vært, men en ting er sikkert: Lexus kom med de kjente Lexus-baklysene og BMW kom med angel-eyes/devil-eyes. Vi Lexuseiere er vel egentlig ganske hårsåre på akkurat slike ting, kanskje derfor denne diskusjonen aldri legges helt død, hehe

Lexus lysene med modifiserte lyktehus (sort) er noe av det argeste som er av "blikk" på biler..hvorfor ettermontere BMW's fingeravtrykk på dem da..? Støtter meg til lykter uten lysende sirkler !