http://www.onthenet.com.au/~billzila/4agmods.htm
men alle har vel vært der.. når man snakker om å ha mer hester å stelle med.

:):)....
:):)....  Rusten i hjulbuene har jeg begynnt med nå, så kommer stylingsettet koni demperne og Hækk (dtm) spoilern osv... Skal varme ut hjulbuene og "bredde" dem slik at jeg kan få på spacere og litt mer gummi
 Rusten i hjulbuene har jeg begynnt med nå, så kommer stylingsettet koni demperne og Hækk (dtm) spoilern osv... Skal varme ut hjulbuene og "bredde" dem slik at jeg kan få på spacere og litt mer gummi   

Qvakk skrev: og litt fiks faks.. den kompressormattede ECU'en skal klare Turbo opptil noen psi og krysse 200hk , vistnok .. og med dette så kan du forsette utover... etterhvert
Schlasken skrev:men skal man et stykke over 200hk må man nesten ha datasprut.. faen jeg er skikkelig sugen på og gjøre dette men mr2 er en så jævla upraktisk bil ;(Det er jo på grunn av at vi liker den så jævla upraktiske bilen at vi holder oss her på forumet

Schlasken skrev: men skal man et stykke over 200hk må man nesten ha datasprut.. faen jeg er skikkelig sugen på og gjøre dette men mr2 er en så jævla upraktisk bil ;(Den er da ikke så upraktisk? Har jo bagasjerom og greier!
 Plass til to teens i passasjersetet oxo.. Man slipper å ha med masse tullinger baki kun dame(r) foran..
 Plass til to teens i passasjersetet oxo.. Man slipper å ha med masse tullinger baki kun dame(r) foran..  Skal man absolutt frakte no svært drit er ikke kamerater vanskelige med å byttelåne bil..
 Skal man absolutt frakte no svært drit er ikke kamerater vanskelige med å byttelåne bil..