TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestiller ny Lexus IS220d og har et luxus problem! 7.mai:D

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #279172  av Zepticon

dca skrev:ojoj...disse i 20" må være en sikker vinner!
hva er prislappen da?
Når jeg (om en god stund) kjøper lexus så skal det på felger som ser ut noe ala disse, og så skal jeg legge svart eller hvit vinyl over hele saken,(om den ikke er svart fra før), tona ruter så har du gangster så det holder :wink:

Veit ikke hva prisen er på disse siden jeg tror dem er gått ut av produksjon :( Wolfrace Yakuza heter dem hvertfall 8)
 #279282  av larspronne

ahhh smooth du gikk for det sorte interiøret! kjipern om det hadde kommet enda en 2. gen IS i sort/lyst interiør som min....hehe

fikk akkurat over orginale is350 18 tommere til min, blir greit å legge om om noen måneder..

hadde jeg sett tråden din tidligere kunne jeg fortalt deg at det ikke er noe stress med renhold av de lyse skinnsetene i det hele tatt, har kun vasket mine med fuktig klut 1-2 ganger siden mai, og de ser helt nye ut enda....var selv skeptisk til at bukser o.l skulle smitte av over på setene, men de holder seg dritbra!

grattis m nybil da! gleder meg til å kjøre forbi deg! hehehehe ;)

Lars.
 #279284  av dca

hehe...jeg skal chchchchchippe! :P

takker ja! kommer vel i mai går jeg utifra :) blir noen laange måneder!
 #279621  av dca

tja vi får se om den er no fotogen da vettu så kanskje det kommer noen bilder ;) sånn org. er det jo plenty å se på nettet da ! heh.. :D
 #287672  av dca

Oppdaterer...7.mai er datoen som er satt! kommer hjem fra jobb 9.mai så da tenker jeg det blir HYGGELIIIIG!!!! :D:D
har også funnet noen beist til felger til den! MEN prisen var selvsagt hinsides...vel vi får se hva det blir til! ;)
http://www.esodraggers.com/images/rm/garson.jpg

disse i 20" med blank svart kjerne :) har stått å sikla på noen med hvit kjerne idag men veit ikke helt hvordan svart bil med hvite felger blir!
 #287684  av dca

veeel...vi får se hva det blir...men bilen blir helt værst med disse felgene...det kan jeg garantere! + at de ser veldig eksklusive ut!
skal vel ha bilen ett par år så hva jeg tar på nå behøver ikke stå på da! :)