TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carbon hood :-)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#274824  av csstian

Vet ikke om du får tte leppe foran.Har bare hørt om fanger.Kan legge ut noen bilder når jeg kommer på min pc i ettermiddag

#274825  av galx

Zepticon skrev:TTE har leppe både forran og bak, og skjørt, og i tillegg en egen frontfanger?
Har du bilder av disse på bilen din? Fint å det det på en "årntli" bil i steden for utstillingsbildene på TTE siden.
EDIT: finenr ikke skjørtene og frontlippa på sidene demmes lenger!?
På bildene ser du min bil med TTE-leppe..før jeg satte på hel TTE-front.

Helt øverst på forumsiden finner du også en link til et fakta-område med info og bilder av dette påmontert bil.
Vedlegg
Lexus is200 Sport.jpg
Lexus is200 Sport.jpg (144.56 kiB) Vist 1364 ganger
MoiRana1009.07.jpg
MoiRana1009.07.jpg (94.54 kiB) Vist 1356 ganger

#274835  av Geir

Dette ble skikkelig bra, galx! Nydelig!

#274837  av Syns

Grattis med oppgraderingene! Ble bra det der! :D

#274838  av csstian

Her er noen bilder av min bil.Litt dårlige,men er alt jeg har på pcn.
Vedlegg
Lexus 3 024.jpg
Lexus 3 024.jpg (260.81 kiB) Vist 1359 ganger
Lexus 002.jpg
Lexus 002.jpg (67.41 kiB) Vist 1353 ganger

#274875  av galx

Geir skrev:Dette ble skikkelig bra, galx! Nydelig!
Thanx ! :D :wink: Hyggelig å høre folkens. Skal legge ut noen orntlige bilder av bilen om ikke lenge. De to siste bildene som jeg la ut, er før oppgraderingen :)

#274876  av galx

csstian skrev:Her er noen bilder av min bil.Litt dårlige,men er alt jeg har på pcn.
Bilen din ser utrolig pen ut. Ser pent holdt ut også.
Har du TTE-leppe bak, eller et annet merke ?? Klarte ikke å dra kjennsel på den leppa :?:

#274879  av csstian

galx skrev:
csstian skrev:Her er noen bilder av min bil.Litt dårlige,men er alt jeg har på pcn.
Har du TTE-leppe bak, eller et annet merke ?? Klarte ikke å dra kjennsel på den leppa :?:
Takk for det.Joda bilen er bra holdt den.Er tte leppe bak ja

#274882  av galx

csstian skrev:
galx skrev:
Takk for det.Joda bilen er bra holdt den.Er tte leppe bak ja
Da er jo den saken klar. Får bestille meg ei slik når vårånda kommer :)

#274971  av Neo

csstian: sinnsyk rå bil du og har, di baklyktene hvor har du skaffet dem? har sett noe alla samme på ebay, har lyst på slike :) ..
TTE leppe bak må anskaffes det ser jeg nå..
imorgen får jeg endelig tilbake bilen fra lakkeringen, kommer til og legge ut noen bilder da får og få høre hva dere synns :wink: ..

#274977  av csstian

Neo skrev:csstian: sinnsyk rå bil du og har, di baklyktene hvor har du skaffet dem? har sett noe alla samme på ebay, har lyst på slike :) ..
TTE leppe bak må anskaffes det ser jeg nå..
imorgen får jeg endelig tilbake bilen fra lakkeringen, kommer til og legge ut noen bilder da får og få høre hva dere synns :wink: ..
Takk for det.Di er kjøpt på ebay.

#276074  av bilbyttern

Hei. jeg har tte bakre til bak fanger. til orginal eksos. til salgs.

#276095  av galx

bilbyttern skrev:Hei. jeg har tte bakre til bak fanger. til orginal eksos. til salgs.
Ser av info du har liggende på profilen din om bilen din at du har KN-filter. Hvordan løsning har du gått for ?

#276137  av lexusmann

Likte de OZ felgene dine, galx!! :D Passa veldig bra på...

#276189  av bilbyttern

jeg har bare kn i orginal boksen. om det hjelper? tja kansje litt