Side 2 av 2

Legg innLagt inn:17 jan 2008 06:27
av Larsen
HC skrev:tok vekk t stykke for å sjekke om det var tett men det var åpent i alle 3 ender.Burde ikkje eg fått fuel cut då?
snodig?
Fungerer turbotrykksinstrumentet i dashbordet ditt da?

Legg innLagt inn:17 jan 2008 08:14
av CelicaTurbo
HC skrev:tok vekk t stykke for å sjekke om det var tett men det var åpent i alle 3 ender.Burde ikkje eg fått fuel cut då?
snodig?
Det er igrunn snodig ja, du burde ha fått fuelcut men som Larsen skriver, fungerer trykkmåleren i dashbordet? Om den ikke gjør det så er nok sensor til orginal trykksensor fjernet og da vil du heller ikke få fuelcut. Men, jeg lurer virkelig på hvilket trykk den turboen produserer da, for om det t-stykket var åpent og turboen ikke lader alt for mye så er er det definitivt noe feil med wastegaten din..

Har du en uorginal trykkmåler som forteller deg hvor mye trykk du kjører med?

Legg innLagt inn:17 jan 2008 16:46
av HC
Trykkmåleren i dashbordet funger fint.

E ikkje godt å si ka trykk den produserer for den går ikkje noe bedre enn andre gt4er.kan sikkert godt vere feil med wastegaten.

får ta å skaffe meg ein skikkelig turbotrykks måler.

Re: Fjerne sperren på 1 og 2 gir

Legg innLagt inn:28 jun 2009 18:47
av HC
ok får ta op denne tråden igjen,har hatt bilen stående enn stund men nu funker den.og har målere og sånt no,men probleme med turbo er der fremdelles uansett om eg kjøre med slangen mellem turbo og klokke eller setter inn et t stykke helt åpent så lader bilen den samme uansett?? noen ider?