Side 2 av 2

Legg innLagt inn:17 sep 2002 18:19
av Christian
Jeg prøvde...men ble faktisk bare ledd av da jeg sa jeg hadde IIIgen :evil:
Men jeg var borti en annen kar rett før ferien som ga meg et navn.
Han skal visst være real, og har sansen for ombygginger.
Skal grave i noen papirer :)
Ellers tror jeg egentlig forskjellene kun ligger i bremser, stabstag og muligens lengre bærebroer.
De er i allefall lengre på 3rev (eller var det 2rev?)

Legg innLagt inn:17 sep 2002 18:39
av PwRmAd
Lurer på om de har peiling på de forskjellige generasjonene. Hva med å bare opplyse at det er en turbo motor?

Hva var årsaken til at de bare lo? Pga. japan spec motor, eller turbomotor i det hele?

Du får grave dyyypt :)

Legg innLagt inn:17 sep 2002 18:54
av Christian
Jeg spurte om j-spec.
Kan godt hende det holder å opplyse om at det er en turbo motor.
Tviler vel egentlig på at de vil ha den på rulla før de godkjenner...?
Men på en annen side vil jo motortypen sprette opp når de skriver inn motornummeret, og da er man like langt?

Skal nok finne navnet, men jeg har det ikke her.

Legg innLagt inn:18 sep 2002 00:10
av MR2turbo
Hva er galt med veltebur????? Blir folka på biltilsynet grinete av ekstra sikkerhet??

Legg innLagt inn:18 sep 2002 09:47
av CelicaTurbo
tror ikke veltebur egentlig skal være et problem for jeg har lest reglene til en ny klasse billøp som man skal begynne med / har begynt med her til lands. Poenget med løpene er at man skal kunne konkurere med sine daglige biler som var registrert for vanlig gate, men det var også et krav at det var montert bur i bilen og de ville vel ikke ha gjort det med mindre biltilsynet vil godkjenne bur i bil?

ellers ser jeg ingen grunn til hvorfor bur skal være forbudt da?