TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verkstedsvindel

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#31717  av larsst185

hadde vært så gooodt å vist hvem som hadde skrevet d dær og hvem sjefen var :twisted:

#31746  av CelicaTurbo

skulle gjerne vist det jeg.. jeg har ingen tro på at det normalt er slik, men jeg tror gjerne på at enkelte verksteder er så ille som det der dessverre :? Men, jeg har hittil ingenting å si på Toyota som jeg bruker her i Bergen, de har ikke gjort en eneste ting jeg ikke har bedt dem om og arbeidet ser bra ut, jeg betaler hva dem på forhånd sier at prisen ca vil ligge på og de er flinke med å ringe meg om det er noe..

men, satser på å gjøre mer og mer selv fremmover da, hovedsaklig av egen interesse og økonomi :)

#31768  av MR2turbo

Må jo og si at jeg ikke har noe å utsette på Toyota Hegre som er Toyota verkstedet her.. Der er det flinke folk og har alltid fått topp service.
Men jeg vet at jeg gjør arbeidet mye mere nøye enn det noe verksted ville gjort.. :wink:

#31804  av erling

@lpher skrev: Sett litt vel mye Lotto-reklamer i det siste har vi? :mrgreen:

@lpher
Hehe. :D

Var fra virkligheten dette. Min brors tid som lærling, han er heldigvis flink å skru, så det gikk bra.