TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra minitreff i Trondheim, lørdag 17.januar 2004

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#30246  av cameleon

Var dritmoro. selv om det ble litt kaldt da Frank tok av taket på celicaen :D
Har Funkes kjøpt seg en TT?

#30247  av sindrejl

neh han har kjøpt noe japse.. sikkert impreza

#30269  av tbergstad

Jeg var faktisk i trondheim denne kvelden med celicaen..Men var på fest hos en kompis. Var ikke akkurat kjørbar i denne tida. Likte den lille gule!! :lol:

#30274  av chris

tbergstad skrev:Jeg var faktisk i trondheim denne kvelden med celicaen..Men var på fest hos en kompis. Var ikke akkurat kjørbar i denne tida. Likte den lille gule!! :lol:
Synd du ikke kunne være med. Men kommer du i morra da?

#30295  av tbergstad

Har desverre ikke tid..

#30310  av @lpher

tbergstad skrev:Har desverre ikke tid..

Bummer....youll have to make up for it some other time then...wont you? :-)

@lpher

#30314  av @lpher

sindrejl skrev:neh han har kjøpt noe japse.. sikkert impreza

Phew....ble litt engstelig for Funkes der ja...Audi TT er liksom ikke helt bra det :-)

@lpher

#30334  av funkes

@lpher skrev:

Phew....ble litt engstelig for Funkes der ja...Audi TT er liksom ikke helt bra det :-)

@lpher
Det som faktisk var skuffende, var at TT'en var den eneste 4wd'en der ;)

Men ja...har kjøpt meg japse.
Skal hente meg en Mazda 626 2,5 V6 1994 modell eller noe sånt i helga hehe ;) Så får vi se om et par mnd.

:D

#30335  av cameleon

funkes skrev:
@lpher skrev:

@lpher

Skal hente meg en Mazda 626 2,5 V6 1994 modell eller noe sånt i helga hehe ;) Så får vi se om et par mnd.

Grattis med ny bil i alle fall :) HÃ¥per du vil like den!

#30358  av @lpher

funkes skrev:

Grattis :-)
Men..blir det ikke litt nedtur med den ferja der i forhold til GT4'en da?LOL ;-)

@lpher

#30374  av cameleon

@lpher skrev:
funkes skrev:

Men..blir det ikke litt nedtur med den ferja der i forhold til GT4'en da?LOL ;-)

@lpher
:mrgreen: mobbe mobbe hehe

#30382  av funkes

@lpher skrev:
funkes skrev:

@lpher

Hehe.
Morrobilen min står på båten enda, så jeg blir en god stund uten bil.
Derfor trenger jeg en bruksbil ;)
Og denne går jeg så og si garantert ikke i tap på, derfor kjøper jeg den og har den en mnd eller to ;)
2,5 liter, 160hk eller noe sånt, AC, takluke osv, automat (sånn for de litt eldre. Skal ikke engang si hva jeg mener om folk med sporty biler med automat ;) ) cruise control osv.
Nei, tror det er en grei A til B bil jeg hehe.

#30385  av @lpher

funkes skrev: Hehe.
Og denne går jeg så og si garantert ikke i tap på, derfor kjøper jeg den og har den en mnd eller to ;)
2,5 liter, 160hk eller noe sånt, AC, takluke osv, automat (sånn for de litt eldre. Skal ikke engang si hva jeg mener om folk med sporty biler med automat ;) ) cruise control osv.
Ahh...det er en nummer to bil ja....det forklarer jo ting :-)
Har du foresten prøvd ordentlig sportslig bil med automat da? ;-)

@lher

#30387  av Fluke^

Rart det der... hver gang bil`n min omtales er den kalt "den lille gule". Vi snakker 760 tunge kilo japansk tungmetall hær azz, og nekte på at den er gul ville muligens være borkastet tid ( så prøver ikke på det)...

Nå skal det sies at tur`n på dragvoll satte en ny dimensjon i karusellkjøring :) , og frister til gjentagelse...

#30388  av funkes

@lpher skrev:
funkes skrev: Hehe.
Ahh...det er en nummer to bil ja....det forklarer jo ting :-)
Har du foresten prøvd ordentlig sportslig bil med automat da? ;-)

@lher
Jeg har kjørt automatbil med 335 sugehk i 1700 kg.
Det kan vel sammenlignes med like sporty som flaket ditt (i orginal form vel og merke :D )

(Og ja det var en spøk)