tbergstad skrev:Jeg var faktisk i trondheim denne kvelden med celicaen..Men var på fest hos en kompis. Var ikke akkurat kjørbar i denne tida. Likte den lille gule!!Synd du ikke kunne være med. Men kommer du i morra da?
@lpher skrev:Det som faktisk var skuffende, var at TT'en var den eneste 4wd'en dersindrejl skrev:neh han har kjøpt noe japse.. sikkert impreza
Phew....ble litt engstelig for Funkes der ja...Audi TT er liksom ikke helt bra det
@lpher
funkes skrev:Grattis med ny bil i alle fall@lpher skrev:Det som faktisk var skuffende, var at TT'en var den eneste 4wd'en dersindrejl skrev:neh han har kjøpt noe japse.. sikkert impreza
Phew....ble litt engstelig for Funkes der ja...Audi TT er liksom ikke helt bra det
@lpher
Men ja...har kjøpt meg japse.
Skal hente meg en Mazda 626 2,5 V6 1994 modell eller noe sånt i helga heheSå får vi se om et par mnd.
funkes skrev:
Det som faktisk var skuffende, var at TT'en var den eneste 4wd'en der
Skal hente meg en Mazda 626 2,5 V6 1994 modell eller noe sånt i helga heheSå får vi se om et par mnd.
@lpher skrev:funkes skrev:
Grattis
Men..blir det ikke litt nedtur med den ferja der i forhold til GT4'en da?LOL
@lpher
@lpher skrev:funkes skrev:
Grattis
Men..blir det ikke litt nedtur med den ferja der i forhold til GT4'en da?LOL
@lpher
funkes skrev: Hehe.Ahh...det er en nummer to bil ja....det forklarer jo ting
Morrobilen min står på båten enda, så jeg blir en god stund uten bil.
Derfor trenger jeg en bruksbil
Og denne går jeg så og si garantert ikke i tap på, derfor kjøper jeg den og har den en mnd eller to
2,5 liter, 160hk eller noe sånt, AC, takluke osv, automat (sånn for de litt eldre. Skal ikke engang si hva jeg mener om folk med sporty biler med automat) cruise control osv.
Nei, tror det er en grei A til B bil jeg hehe.
@lpher skrev:Jeg har kjørt automatbil med 335 sugehk i 1700 kg.funkes skrev: Hehe.Ahh...det er en nummer to bil ja....det forklarer jo ting
Morrobilen min står på båten enda, så jeg blir en god stund uten bil.
Derfor trenger jeg en bruksbil
Og denne går jeg så og si garantert ikke i tap på, derfor kjøper jeg den og har den en mnd eller to
2,5 liter, 160hk eller noe sånt, AC, takluke osv, automat (sånn for de litt eldre. Skal ikke engang si hva jeg mener om folk med sporty biler med automat) cruise control osv.
Nei, tror det er en grei A til B bil jeg hehe.
Har du foresten prøvd ordentlig sportslig bil med automat da?
@lher