TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Amerikanske baklykter.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#258561  av ArildM

Oki, får dra innom Toyota og høre hehe. Men når gasswaiern kosta meg 1500,- spenn så er vel neppe baklysene noe rimeligere, om dem i det hele tatt er mulige å oppdrive...

Tenkte egentlig ikke så mye på modden som er gjort med vingen, tenkte mer på hvite blinkers all the way på de to bilene :wink:

#258584  av mr2pondus

Jo det var fett det.Jeg så det først etterpå,da jeg myste på linken du sendte.Dette med bil er et fantastisk pengesluk!!

#258853  av ArildM

Er vel tilnærma uendelig hvor mye penger du kan putte i de aller fleste biler så :twisted:

#258857  av mr2pondus

Dette med bilder er ikke min sterke side.Prøvde å få ut et bilde av bilen min.
Vedlegg
default.jpeg
default.jpeg (7.58 kiB) Vist 541 ganger

#258870  av ijb

sjå der ja :D dette blir bra :D

#258875  av mr2pondus

Jau,jeg har tro på dette.Skiltplata er også på nå.
Spoileren er neste prosjekt :P

#258876  av SuperZite

De passer ikke sånn helt utenvidre da.. Må borre opp noen nye hull til skilt lys og to andre vis jeg ikke husker feil jeg har byttet på min også.

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/garage.php? ... ge_id=1071

Og skiltet er ikke noe problem bare flytte det ned under fanger.. Hvem bryr seg om skilt lys det er jo bare ener feil på EU.

#258878  av mr2pondus

Joda jeg har gnurt ut nye hull.Det var så spona skvatt.
Virka gjorde de og :D
Kult "skilt" du hadde der! Jeg har planer om et scanstyle sett.Der vil skiltet se teit ut lengre nede.Må nok tåle et firkanta et jeg :?

#258880  av SuperZite

Ikke lag selv da.. For da kan du bli stoppet for dokument forfalsk, du kan jo prøve å stikke på trangsynet å få høre om du kan få us skilt.

#258935  av mr2pondus

Nei jeg skal ikke kage skilt selv.Det hadde gått på trynet.
Jeg mente disse teite der bokstavene står oppe.Håpte det var plass til det.

#259152  av WaxFraq

hvorfor blir man tatt for dok.falsk. på bil, når man lager seg streamer (klistremerke) på scooter?? feks. på fronten min, der er det ikke plass til skiltet i utgangspunktet, men jeg har jo fått gjemt det oppunder osv...
men det hadde värt mye mer fornuftig å laga en streamer å lagt på..
mye styggere, men da hadde värtfall reggnr. vistes. ingen som har mulighet i NATO å se reggnr. i feks fotoboks til meg..!

#259170  av ArildM

OT: Bush ser deg 8)

Men, har et par "Us" lykter på hånda, med skiltplate og lås.
Fyren skulle ha ca 210£ / 2500,- for dem. Men vil ha penger først. Privatperson i fra England.

Er dette noe å stole på eller?

#259198  av mr2pondus

Hvis det er igjennom Ebay,og betaling skjer via Paypal,er det trygt.Jeg handler støtt fra USA og UK på den måten.
Vanlig bankoverføring hadde jeg nølt mer med,såfremt han ikke har noen garantimulighet.
Prisen var ok nok,hvis alt er helt og pent.

#261372  av mr2pondus

Nå ligger det et sett lykter på Ebay for salg.I Australia. :D

#261445  av ArildM

Handla med han fyren i fra England :)

Har enda ikke fått lyktene da :?