TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Finn 1 feil med denne bilen..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29388  av chris

cameleon skrev:Der får jeg bare si at jeg ikke ser noen feil... hva er galt med den på bilde da? utenom at fargen var litt vel Dubai :roll:
Som han skrev, så er det en nissantissan motor i den også ;)

#29390  av funkes

cameleon skrev:Der får jeg bare si at jeg ikke ser noen feil... hva er galt med den på bilde da? utenom at fargen var litt vel Dubai :roll:
Fargen på den jeg pastet?
Er jo en standar Top Secret farge, ikke en spessiell Dubai farge det ;)

#29398  av @lpher

funkes skrev: Er jo en standar Top Secret farge, ikke en spessiell Dubai farge det ;)
Han sikter nok til at hele bilen er VEL bling bling...såpass mye at til og med den værsteste ghettoduden ville sagt: DAM' thats one sick MF!! ;-)

@lpher

#29399  av @lpher

chris skrev:
Hihi.. og så kassettspiller da gitt :D
Det er vel akkurat det som er det værste....det ER en CD-spiller! ;-)

@lpher

#29404  av cameleon

@lpher skrev:
funkes skrev: Er jo en standar Top Secret farge, ikke en spessiell Dubai farge det ;)
Han sikter nok til at hele bilen er VEL bling bling...såpass mye at til og med den værsteste ghettoduden ville sagt: DAM' thats one sick MF!! ;-)

@lpher
Stemmer nok det ja :wink:

#29518  av Erlend

M3-speilene, den finmaskede nettingen foran og gullfelgene er det første jeg kommer på...

#29519  av funkes

@lpher skrev:

@lpher
Spør du meg er det mer bling bling med neonlys og tribals og annet "fnf" dekor meeeen. hehe

#30029  av Turbotrille

Får vel prøve meg på sideblinkers og ikke noe luftinntak i panseret, heller ikke sidemarkeringslys.

#30033  av Alexander G

Endelig en som så det! Sideblinkersene lyser jo oppkast lang vei. Så mye gjort med bilen, men ikke hvite blinklys! :shock: